printlogo


کد خبر: 226833تاریخ: 1399/8/27 00:00
اخبار

استیناف‌ النصر رد شد
درخواست استیناف باشگاه النصر عربستان در پرونده شکایت از باشگاه پرسپولیس به صورت کامل رد شد. به گزارش باشگاه پرسپولیس، درخواست استیناف‌ باشگاه النصر عربستان در پرونده شکایت از باشگاه پرسپولیس به صورت کامل رد شد. با این اتفاق تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان فینالیست قطعی لیگ قهرمانان آسیا از منطقه غرب خواهد بود و شاگردان یحیی گل‌محمدی ۲۹ آذر در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف نماینده شرق آسیا خواهند رفت. 
***
راموس هم‌تیمی جدید نیمار و امباپه؟
کابوس هواداران رئال روزبه‌روز به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود. آ.اس پیشنهاد هنگفت و ردنشدنی پی‌اس‌جی به سرخیو راموس را فاش کرد. به گزارش «ورزش سه»، مشخص نیست بالاخره بین رئال‌مادرید و سرخیو راموس بر سر تمدید قرارداد توافق خواهد شد یا خیر و همچنان احتمال جدایی کاپیتان وجود دارد. سرخیو راموس از 4 ژانویه آزاد است با باشگاه‌های مدنظرش وارد مذاکره شود. هنوز پیشرفتی در مذاکرات تمدید او با رئال حاصل نشده و هر احتمالی درباره او را می‌توان متصور بود. نشریه آ.اس خبر از علاقه پاری سن ژرمن برای جذب کاپیتان رئال مادرید داد. باشگاه متمول پاریسی از 4 ژانویه مذاکراتش با راموس را شروع خواهد کرد و به وی پیشنهادی 3 ساله با دستمزد خالص 20 میلیون یورویی ارائه خواهد داد که رد نکردنی به نظر می‌رسد. پیشنهاد 3 ساله پی‌اس‌جی در شرایطی ارائه خواهد شد که موضع سران رئال درباره راموس بدون تغییر مانده است. رئال حاضر نیست قراردادی ۲ ساله به کاپیتانش پیشنهاد بدهد. باشگاه مادریدی قراردادی یک‌ساله با بند تمدید یک سال را به راموس ارائه داده و در آن دستمزد او بدون تغییر مانده است. راموس اگر فصل آینده بتواند تعداد مشخصی بازی برای رئال‌مادرید انجام دهد، قراردادش به شکل خودکار یک سال دیگر نیز تمدید خواهد شد اما او تا به امروز تنها به شرط تمدید ۲ ساله حاضر به ادامه همکاری با رئال است. رئال حالا خطر پی‌اس‌جی را جدی‌تر از همیشه می‌بیند و شاید تابستان بعد، سرخیو راموس به دوران 16 ساله حضورش در جمع کهکشانی‌ها پایان دهد. 
***
لیگ برتر والیبال تعطیل شد
با اعلام سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون والیبال، لیگ برتر والیبال به صورت موقت تعطیل شد. شهرام عظیمی درباره آخرین تصمیمات برای تعطیلی یا برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال توضیح داد: نامه‌ای از جانب ستاد ملی مبارزه با کرونا برای ما آمد که طبق این نامه از شنبه هر آنچه مربوط به ورزش است اعم از مسابقات، اردوها و... به مدت ۱۴ روز تعطیل است. او افزود: البته در نامه همچنین ذکر شده است که این ۲ هفته هم قطعی نیست و ممکن است تعطیلی مجددا تمدید شود. سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که با این اوصاف آیا تعطیلی لیگ قطعی است، اظهار کرد: رایزنی ما با ستاد ملی مبارزه با کرونا بود که این نامه به دست ما رسید و مشخص شد که باید تعطیل شود. نامه را به روابط عمومی داده‌ایم تا اطلاع‌رسانی کند. 

Page Generated in 0/0175 sec