printlogo


کد خبر: 226930تاریخ: 1399/8/29 00:00
اخبار

توصیف یوآخیم لوو از شکست سنگین برابر اسپانیا
سرمربی تیم‌ ملی فوتبال آلمان از شکست سنگین و تحقیر‌آمیز برابر اسپانیا بسیار ناراحت است. به گزارش اسپورت‌وان، یکی از عجیب‌‌ترین نتایج لیگ ملت‌های اروپا سه‌شنبه‌شب در اسپانیا رقم خورد؛ جایی که تیم ملی فوتبال آلمان با نتیجه عجیب ۶ بر صفر برابر اسپانیا تن به شکست داد. این سنگین‌ترین شکست آلمان در ۸۹ سال اخیر به شمار می‌آید که باعث ناراحتی و تعجب سرمربی این تیم شده است. یوآخیم لوو در نشست خبری بعد از بازی گفت: شب بسیار تاریکی برای ما بود. به هیچ وجه خوب نبودیم؛ نه در کارهای دفاعی، نه در نبردهای هوایی و نه در خط حمله. با این حال نمی‌توان کسی را مقصر این شکست دانست. او ادامه داد: در خط دفاعی بسیار بد بودیم. فضاهای زیادی وجود داشت و همین باعث شد بازیکنان اسپانیا براحتی به ما ضربه بزنند. در نیمه نخست بسیار بد بودیم و تلاش کردیم در نیمه دوم جبران کنیم اما سرعت بازیکنان اسپانیا کار را بر ما سخت کرد. لوو در پایان گفت: سرزنش کردن خود و سخن از اشتباهات جزئی وظیفه ما است. ما مشکلات زیادی در خط دفاعی داشتیم. من اعتراف می‌کنم همه چیز بد بود و این موضوع شامل من هم می‌شود و من هم به این خاطر باید سرزنش شوم. 
***
اظهارات کی‌روش پس از تحقیر برابر اکوادور
سرمربی تیم ‌ملی کلمبیا پس از شکست ۶ بر یک تیمش مقابل اکوادور در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ با رسانه‌ها صحبت کرد. به گزارش EFE، تیم ‌ملی فوتبال کلمبیا بامداد چهارشنبه در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه ۶ بر یک مغلوب اکوادور شد تا شکست تحقیرآمیزی را برابر میزبانش تجربه کند. کارلوس کی‌روش پس از بازی گفت: شکست خیلی سنگینی بود. این باخت خیلی به غرورمان ضربه زد. من مسؤول چنین شکستی هستم. تیم تا پیش از دیدار برابر اروگوئه خوب کار کرده بود و انتظار ۲ شکست پیاپی را نداشتم. سرمربی تیم‌ ملی کلمبیا افزود: باید قبول کنیم اکوادور از ما بهتر بازی و گلزنی کرد. ویژگی اصلی کلمبیا دفاع خوب است اما در این ۲ بازی گل‌های زیادی (۹ گل) دریافت کرد. سرمربی پرتغالی در ادامه اظهار کرد: زمانی که تیمی همچون اکوادور چنین بردی را به دست می‌آورد، باید به بازیکنانش به خاطر قدرت‌شان تبریک گفت. در مقابل، بازیکنان کلمبیا به دلیل ۲ نتیجه اخیر خیلی ناراحت هستند. کی‌روش در پایان گفت: می‌دانم بازیکنان تمرین و تلاش خواهند کرد و در تیم‌های باشگاهی‌شان بهتر خواهند شد تا بازی‌های انتخابی از سر گرفته شود. آنها پس از چند ماه در مارس می‌خواهند با قدرت ظاهر شوند و امتیازات را به دست آورند. کلمبیا در شروع انتخابی جام‌جهانی ونزوئلا را شکست داد و مقابل شیلی مساوی کرد. سپس با ۳ گل مغلوب اروگوئه شد تا سنگین‌ترین شکست خانگی «تریکولور» رقم بخورد. در نهایت این تیم در خانه اکوادور یکی از بدترین شکست‌های تاریخ خود را در انتخابی جام‌جهانی تجربه کرد. 
***
رقابت حسن یزدانی با سایتیف برای حضور در فینال
در نظرخواهی محبوب‌ترین آزادکاران جهان که میان ۱۶ کشتی‌گیر برگزار شد، حسن یزدانی با رای مردم و پس از برتری مقابل والنتین یوردانوف و طاها آکگل به نیمه‌نهایی رسید. به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی با قرار دادن ۱۶ آزادکار نام آشنای کشتی جهان از علاقه‌مندان به کشتی در سراسر جهان خواست آرای خود را اعلام کنند. حسن یزدانی و عبدالله موحد، نمایندگان ایران در بین ۱۶ آزادکار مطرح جهان بودند اما موحد اسطوره کشتی ایران و دارنده ۵ طلای جهان و یک طلای المپیک در همان دور نخست مقابل گنوپتریاشویلی، سنگین وزن گرجستان که ۳ طلای جهان و یک برنز المپیک را در کارنامه خود دارد بازنده شد، هر چند آوازه موحد بیشتر از پتراشویلی بود اما شناخت کمتر نسل جدید از افتخارآفرینی نسل‌های گذشته در این رای تاثیر زیادی داشت. اما حسن یزدانی با ۲ طلای جهان و یک طلای المپیک در دور نخست با رای طرفداران کشتی برابر والنتین یوردانوف، نابغه سبک وزن کشتی جهان که ۸ طلای جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد پیروز شد. یزدانی سپس مقابل طاها آکگل ترک و دارنده ۲ طلای جهان و یک طلای المپیک پیروز شد و به جمع ۴ نفر برتر این نظرسنجی راه یافت. یزدانی در نیمه‌نهایی مقابل بوایسار سایتیف، نابغه کشتی جهان از روسیه که ۳ طلای المپیک و ۶ طلای جهان را در ویترین افتخارات خود دارد برای رسیدن به فینال در این نظرسنجی قرار گرفت. در سوی دیگر نیز عبدالرشید سعدالله‌یف، ملقب به «تانک روس» پس از شکست جان اسمیت و جردن باروز آمریکایی برای رسیدن به فینال با فرانک چامیزو رقابت دارد. 
***
غلط کردم از روحانی حمایت کردم!
 «سعید فائقی» معاون سابق سازمان تربیت بدنی با حضور در یک برنامه تلویزیونی صریحا اعتراف کرد از رای 7 سال قبل خود به حسن روحانی بسیار پشیمان شده و اشتباه کرده است. فائقی که میهمان برنامه شبکه خبر بود درباره حمایت خودش از روحانی قبل از انتخابات گفت: من یک غلطی کردم، بشر اشتباه می‌کند و من هم اشتباه بزرگی کردم که می‌توانید نتیجه‌اش را امروز ببینید. او در پاسخ به این پرسش که در حوزه ورزش در این 7 سال
چه کارهایی باید انجام می‌شد که محقق نشده است و در دولت بعد باید به انجامش امید داشت، گفت: نخستین برنامه‌ای که روی آن فکر شده بود، برنامه نظام ورزش بود. دومین طرح، بردن قانون جدید ورزش به مجلس بود که متاسفانه هر دوی این کارها از همان روز بعد از پیروزی به دست فراموشی سپرده شد. در همان برهه جمعی نشستند و برای انتخاب وزیر ورزش شاخص‌هایی را تعیین کردند که بعدا دیدیم همه آن فکرها کنار گذاشته شد. برای همین می‌گویم از ابتدا خشت نخست را کج گذاشتند و حالا دیوار تا ثریا کج بالا رفته است. 

Page Generated in 0/0062 sec