printlogo


کد خبر: 226948تاریخ: 1399/8/29 00:00
امپراتور آسمان‌ها

پس از رونق گرفتن مساله تاکسی هوایی در ایران، احتمالا اتفاقات زیر بیفتد:
1- مدیر کارخانه سایپا، ضمن مالیدن ۲ دست به هم، تصمیم می‌گیرد خط تولید پراید 125981 یا هلی پراید را راه‌اندازی کند. قراردادی نیز با کارخانه روغن نباتی امضا می‌شود که حلبی‌های این کارخانه، برای تولید هلی پراید استفاده شود. 
2- پس از مذاکرات طولانی، ایرباس تصمیم می‌گیرد چند دستگاه تاکسی هوایی به ایران بفروشد اما به جای آن، تعداد زیادی هواپیمای سمپاش مرجوعی یک کشور آفریقایی تحویل می‌شود. از آنجا که در آمپاس قرار گرفته‌ایم، مخزن سمپاش را صندلی می‌زنیم و می‌شود تاکسی هوایی. 
3- سالانه چند هواپیمای لوکس وارد کشور می‌شود. مشتری این هواپیماها، هیچکس نیست جز آقازاده‌ها. کار آنها جیمبو جیمبو کردن در آسمان اندرزگو و عشق و حال در پس اسم ابوی گرامی‌شان است. 
4- پس از مذاکرات زیاد، به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن تاکسی هوایی نسبت به مترو، شرکت بوئینگ حاضر می‌شود فرمول ساخت 747 را به ما بگوید. ما چند هواپیمای بوئینگ تولید می‌کنیم اما می‌بینیم انگار هنوز آن چیزی نیست که می‌خواسته‌ایم، بنابراین تصمیم به ساخت بوئینگ 747 وانت برای اثاث‌کشی‌ها و هندوانه‌فروشی‌های هوایی می‌گیریم. با آمدن بوئینگ 747 وانت، ایرباس نیز تصمیم به ساخت نیسان هوایی می‌گیرد که باعث می‌شود تصادفات و سوانح هوایی چند برابر شود. 

Page Generated in 0/0069 sec