printlogo


کد خبر: 227177تاریخ: 1399/9/5 00:00
اخبار

دعوای مدیریتی استقلال و فولاد در فوتبال برتر
مدیران ۲ باشگاه استقلال و فولاد در برنامه فوتبال برتر علیه یکدیگر صحبت کردند که هر کدام به نحوه مدیریت دیگری انتقادات شدیدی داشتند. اتفاقاتی که در دیدار اخیر فولاد خوزستان و استقلال تهران رخ داده بود، موجب شد برنامه فوتبال برتر شبکه ۳ در بخشی از برنامه به این موضوع بپردازد و با برقراری ارتباط تصویری با احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال و سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد، در این باره سوالاتی را مطرح کند. احمد مددی در گفت‌وگوی اسکایپی با برنامه فوتبال برتر با بیان اینکه اظهارات اخیر سعید آذری بیشتر فرافکنی بود، ابراز کرد: دوست داشتم ایشان حقایق را می‌گفت و فرافکنی نمی‌کرد. آذری در این مدت چندین بار علیه مدیریت باشگاه صحبت کردند. من از ایشان سوال دارم؛ در تیم‌هایی که بودند، چه منبعی از درآمدزایی ایجاد کردند که حالا مدعی نحوه مدیریت استقلال هستند و راجع به مدیریت این باشگاه حرف می‌زنند؟ او درباره اینکه فولادی‌ها عنوان کردند جواد نکونام گزینه سرمربیگری استقلال بوده است، گفت: چه کسی با جواد نکونام درباره سرمربیگری استقلال صحبت کرده؟ تا جایی که من به ‌عنوان مسؤول اجرایی باشگاه در جریان هستم، هیچ یک از اعضای هیأت‌مدیره با جواد نکونام صحبتی نکرده‌اند و از ابتدا مدنظر ما فکری بود. سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد: سعید آذری برای چه چیزی محروم شد؟ اگر محبت کنند پاسخ را در همین برنامه بگویند تا همه چیز روشن شود. دلیل محرومیت سعید آذری در کمیته اخلاق چه بوده است؟ 
سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد نیز در گفت‌وگوی تصویری با برنامه فوتبال برتر ابراز کرد: آقای مددی! شما آنقدر استرس داشتید که با ۱۲-۱۰ دستمال کاغذی عرق خود را پاک می‌کردید. ضمنا شما در جایگاهی نیستید که بگویید چرا کمیته اخلاق من را محروم کرد. او یادآور شد: سوابق شما (مددی) را که می‌خواندم یک آدم فرهنگی هستید و سردبیر روزنامه‌های مختلف بودید. شما صورت‌مسأله را پاک نکنید. به جای اینکه بگویید الفاظ محمود فکری را شنیدیم و نگران آن باشید، نگران بقیه تیم‌ها هستید. شما نگران دیگران نباشید. ما رفتیم و در شهرهای دیگر بازی کردیم و دیگر تیم‌ها نیز آمدند و مشکلی نداشتند. 
آذری خطاب به مددی گفت: شما درباره این مسأله غیراخلاقی مربی خودتان باید صحبت کنید، مسائل فولاد را من مدیریت می‌کنم و نگران بقیه تیم‌ها نباشید. من انتظار داشتم به ‌عنوان یک آدم فرهنگی خودتان در شب بازی این کار را می‌کردید. وقتی هم فیلم بیرون آمد، خود محمود فکری از همه‌ شما در مورد این قضیه بیشتر متاسف بود ولی از شما هیچ‌گونه ابراز تاسف نمی‌بینیم. شما هنوز نتوانستید به خودتان مسلط باشید. مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: در این
یکی، دو روز فکری صحبتی نکرده اما جناب مددی توهین ناموسی به ما را به کوه یخ تشبیه می‌کند. اگر توهین به نوامیس بازیکنان و مربیان که برای من توهین تلقی می‌شود را به کوه یخ تبدیل می‌کنید، الفاظ توهین‌کننده را به چه چیزی تشبیه می‌کنید؟
البته این پایان کار نبود، چرا که بعد از وقفه‌ای مجددا طرفین روی خط آمدند و باز همان اتهامات را این بار با دوز بیشتری نثار یکدیگر کردند. 
***
تارتار و دستیارانش از هدایت پیکان استعفا کردند
سرمربی تیم فوتبال پیکان با این تیم خداحافظی کرد. به گزارش فارس، مهدی تارتار که حدود 20 روز قبل به عنوان سرمربی جدید تیم پیکان جانشین عبدالله ویسی شد و همراه با این تیم در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر یک باخت و یک برد به دست آورد، در پایان تمرین دیروز خودروسازان با بازیکنانش خداحافظی کرد. مهدی تارتار در گفت‌وگو با فارس تایید کرد به دلیل مسائل فنی قادر به ادامه همکاری با این تیم نیست. 

Page Generated in 0/0143 sec