printlogo


کد خبر: 227339تاریخ: 1399/9/9 00:00
اخبار

واکنش ترابی و انصاری به ترور شهید فخری‌زاده
کنایه به ظریف
مهدی ترابی و محمد انصاری روز گذشته در توئیتر نسبت به ترور دانشمند هسته‌ای، شهید محسن فخری‌زاده واکنش نشان دادند. مهدی ترابی، بازیکن سابق پرسپولیس در توئیتر نوشت: امروز دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید شد اما حکم ترورش آن روزی تایید شد که بر سر آینده مردم معامله شد. ۲ راه انتقام داریم: یکی که بر عهده سران نظامی کشور است که معتقدم به وقتش با قاطعیت عملی خواهد شد و دومی بر عهده من و شماست با رای درست.
 از سوی دیگر محمد انصاری در توئیتی بسیار کوتاه با کنایه به وزیر امور خارجه نوشت: جناب ظریف تسلیت!
***
چه کسانی تابوت مارادونا را حمل کردند؟
تابوت حاوی پیکر مارادونا که برای خداحافظی دوستدارانش با او مدتی در کاخ ریاست جمهوری بوئنوس‌آیرس قرار گرفته بود سرانجام توسط اعضای خانواده او به سمت گورستان بلاویستا حرکت کرد. پیکر دیگو در گورستانی به خاک سپرده شد که مادر و پدرش هم در آن دفن شده‌اند. اما تابوت دیگو توسط چه کسانی به سمت آرامگاه ابدی او حمل شد؟ در خط اول گیرمو کاپولا و هرنان لوپز مارادونا برادرزاده دیگو حضور داشتند. در پشت این ۲ نفر یانا یکی از دختران دیگو حضور داشت و در سوی دیگر هم برادرش لالو زیر تابوت پدر را گرفته بود. در پشت این ۲ نفر دالما دختر دیگو و آندرس کالدارلی همسر دالما دیده می‌شدند. در آن سوی تابوت، پشت سر یانا، جیانینا یکی دیگر از دختران دیگو دیده می‌شد. ال‌پولو دوست قدیمی دیگو هم در کنار تابوت او حضور داشت. گابریل اسپوزیتو همسر بئاتریز یکی از خواهران دیگو هم آخرین نفری بود که در کنار تابوت او حضور داشت. 
***
بازنشسته‌ها محدودیتی برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارند!
سرپرست فدراسیون فوتبال به صورت تلویحی اعلام کرد ممنوعیتی برای حضور بازنشسته‌ها در انتخابات هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال وجود ندارد. به گزارش ایسنا، حیدر بهاروند صبح دیروز در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری انتخابات هیأت‌رئیسه گفت: فقط اساسنامه معیار و ملاک برگزاری انتخابات است. او ادامه داد: موظفیم بر اساس اساسنامه انتخابات را برگزار کنیم ولاغیر. وی تاکید کرد: امیدوارم انتخابات خوبی داشته باشیم و هر کس که انتخاب شد، سکان هدایت فوتبال را در دست گرفته و آن را پیش ببرد. به نظر می‌رسد این اظهارات بهاروند در پاسخ به شائبه ممنوعیت حضور بازنشستگان در انتخابات هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال است. 
***
باخت یاران اینیستا مقابل نماینده چین با قضاوت فغانی
تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن در دیدار مقابل گوانگژو اورگراند چین با قضاوت علیرضا فغانی، داور ایرانی شکست خورد. 
در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و از گروه G، روز شنبه تیم ویسل کوبه ژاپن به مصاف گوانگژو اورگراند چین رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود نماینده چین خاتمه یافت. این مسابقه با قضاوت علیرضا فغانی برگزار شد. فغانی در نیمه نخست یک پنالتی به سود گوانگژو اعلام کرد که «اندرسون» در دقیقه ۱۷ آن ‌را به گل تبدیل کرد. گل دوم نماینده چین هم در دقیقه ۳۶ توسط «الکسون» به ثمر رسید. ویسل کوبه که «آندرس اینیستا» هافبک سابق بارسلونا را در اختیار دارد، با این باخت از ۳ بازی خود، ۶ امتیازی شد و در صدر جدول گروه G باقی ماند. گوانگژو با ۴ و سوون سامسونگ کره‌جنوبی هم با یک امتیاز در رده‌های بعدی این گروه هستند. اینیستا در این دیدار از دقیقه ۶۰ وارد زمین شد. 

Page Generated in 0/0058 sec