printlogo


کد خبر: 227386تاریخ: 1399/9/10 00:00
اخبار

پورتو با طارمی پیروز شد
تیم فوتبال پورتو که در ترکیب اصلی از بازیکن ایرانی‌اش بهره می‌برد، توانست سانتا کلارا را شکست دهد. پورتو شنبه‌شب در هفته هشتم لیگ برتر پرتغال برابر سانتا کلارا قرار گرفت و با یک گل میزبانش را شکست داد. تک گل این بازی را دیاز در دقیقه ۴۵ به ثمر رساند. مهدی طارمی، بازیکن ایرانی پورتو در ترکیب اصلی حضور داشت و دقیقه ۶۵ تعویض شد. پورتو با این برد ۱۶ امتیازی شد و به طور موقت به رتبه دوم جدول لیگ برتر پرتغال صعود کرد. 
***
حرکت جنجالی کاپیتان النصر پس از شکست
۲ تیم الهلال و النصر عربستان فینال جام حذفی این کشور را برگزار کردند و در انتها این الهلال بود که توانست در این بازی به پیروزی دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر برد. موضوع عجیب اینکه عبدالرزاق حمدالله، کاپیتان مراکشی النصر بعد از شکست تیمش حاضر نشد روی سکو برود و مدال بازیکنان را تحویل بگیرد. طبق پروتکل دوران کرونایی در عربستان از هر تیم تنها رئیس باشگاه، سرمربی و کاپیتان تیم می‌توانند روی سکو بروند و باید حتما ماسک هم داشته باشند و قبل از آن دست‌های خود را ضدعفونی کنند اما عبدالرزاق حمدالله به عنوان کاپیتان النصر حاضر نشد روی سکو برود که این انتقادهای زیادی را از او به دنبال داشت. حتی بعضی رسانه‌ها هم از احتمال اخراج این بازیکن از لیگ عربستان سخن به میان آوردند. النصر بعد از شکست برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دچار بحران شده است تا جایی که در لیگ عربستان هم از ۵ بازی تنها ۳ امتیاز کسب کرده و در رده پانزدهم جدول 16 تیمی قرار دارد. خبرهای زیادی هم درباره اخراج سرمربی پرتغالی تیم هم به گوش می‌رسد. 
***
قرارداد یحیی گل‌محمدی با باشگاه پرسپولیس تمدید شد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرارداد سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را به مدت ۲ سال دیگر تمدید کرد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی قرارداد خود را با این باشگاه به مدت ۲ سال تمدید کرد. گل‌محمدی که از نیم‌فصل لیگ نوزدهم به پرسپولیس بازگشت، موفق شد قهرمانی لیگ برتر و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را در همین مدت اندک به دست آورد و بنا به خواسته هواداران و با تلاش مدیریت باشگاه، قراردادش تمدید شد. تیم فوتبال پرسپولیس که با یحیی گل‌محمدی به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است، در ۴ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است. پرسپولیس روز ۲۹ آذر در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فینالیست منطقه شرق خواهد رفت تا در صورت پیروزی بتواند پس از ۲۷ سال ایران را صاحب عنوان قهرمانی این مسابقات کند. 

Page Generated in 0/0071 sec