printlogo


کد خبر: 227411تاریخ: 1399/9/10 00:00
پیکر مطهر شهید محسن فخری‌زاده در حرم امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و امام خمینی (ره) طواف داده شد
کبوتر حرم

گروه سیاسی: پیکر مطهر شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان که 3 روز پیش در منطقه آبسرد دماوند به شهادت رسید، پس از طواف در حرم امام رضا(ع) به قم منتقل و در حرم مطهر بانوی کرامت نیز طواف داده شد. 
همچنین با حضور مسؤولان استان و خانواده معظم شهید، نماز میت توسط آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی بر پیکر آن شهید اقامه شد. این مراسم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور برخی مسؤولان و خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد. 
پیکر شهید پس از طواف ضریح حضرت معصومه(س) و اقامه نماز، برای خاکسپاری به تهران منتقل شد. شهید محسن فخری‌زاده که سال‌ها در جبهه جهاد علمی و هسته‌ای کشور به نظام و انقلاب اسلامی خدمت کرده بود، در بلوار شهید کیوانفر یکی از محله‌های قدیمی قم به دنیا آمد و سال‌های تحصیل در مدرسه را در این شهر گذراند. 
همچنین پیکر مطهر شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای دفاعی کشورمان ظهر روز گذشته در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز طواف داده شد. 
گفتنی است پیکر پاک شهید حاج‌محسن فخری‌زاده شامگاه شنبه در مشهد مقدس در حرم نورانی امام رضا(ع) طواف داده شد. پیکر مطهر دانشمند برجسته هسته‌ای و عرصه دفاعی کشورمان امروز تشییع و تدفین می‌شود که بر اساس تصمیم ستاد بزرگداشت شهید والامقام فخری‌زاده، به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت، این مراسم فقط با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح و خانواده معظم شهید برگزار خواهد شد. 

Page Generated in 0/0067 sec