printlogo


کد خبر: 227435تاریخ: 1399/9/11 00:00
اخبار

واکنش سرپرست استقلال به ترور شهید فخری‌زاده
ان‌شاءالله به وقتش جوابش را خواهند دید
پرویز مظلومی در گفت‌وگو با «وطن امروز» درباره ترور شهید فخری‌زاده که روز جمعه در منطقه آبسرد رخ داد، گفت: از طرف خودم و جامعه ورزشی این ترور را محکوم می‌کنم و امیدوارم مسؤولان خیلی سریع آمران و عاملان این کار بزدلانه را پیدا کنند. بدون شک این افراد به وقتش جواب کار کثیف خود را خواهند دید. سرپرست باشگاه استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: ترور همیشه محکوم بوده و هست و انتظار این است که جامعه ورزشی هم نسبت به این عمل واکنش در خوری نشان بدهد. مظلومی در ادامه گفت: به عنوان یک ایرانی وقتی غروب جمعه این خبر را شنیدم بشدت متأثر شدم. افراد بسیاری وجود دارند که به صورت گمنام برای آسایش ما در حال جهاد هستند و اینکه دشمن اینگونه وارد خاک کشورمان می‌شود و این دست از مفاخر ما را ترور می‌کند، یعنی از ایران سربلند و موفق هراس دارند. آنها چشم پیشرفت جامعه ایران را ندارند و همان‌گونه که چند سال قبل شاهد ترور چند دانشمند هسته‌ای بودیم و سپس سخت‌ترین تحریم‌ها را متوجه کشورمان کردند، باز هم سعی در ناامن جلوه دادن کشورمان دارند که به نظر من هیچ یک از این کارها در اراده مردم اثر سوء نمی‌گذارد. سرپرست باشگاه استقلال در پایان گفت: امثال شهید محسن فخری‌زاده از مفاخر ایران زمین هستند و امیدوارم با دستگیری عوامل این ترور، کام مردم شیرین شود. 
***
پرسپولیس به مسیر «خودش» بازگشت
پرسپولیس که در ۳ دیدار ابتدایی لیگ برتر نتوانسته بود در جریان بازی گل بزند و از این حیث مورد انتقادات زیادی قرار گرفت، بالاخره در هفته چهارم طلسم را شکست. هفته چهارم لیگ برتر عصر روز دوشنبه با دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد که این بازی با پیروزی ۳ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. سرخپوشان پرسپولیس که در ۳ دیدار گذشته صاحب یک پیروزی و ۲ تساوی شده و در رسیدن به گل در جریان بازی ناکام بودند، برای شکستن این طلسم با تغییراتی در ترکیب خود به میدان رفتند اما از موقعیت‌هایی که به دست آوردند برای رسیدن به هدف‌شان استفاده نکردند تا اینکه در دقیقه ۴۱ سیدجلال حسینی این طلسم را شکست. شاگردان گل‌محمدی در اکثر دقایق نیمه اول صاحب توپ و میدان بودند و موقعیت‌هایی را هم به دست آوردند که مهم‌ترین آن نصیب آرمان رمضانی شد اما این مهاجم که در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته بود دروازه بدون دروازه‌بان را کج دید و توپ را به بیرون زد. در دقیقه ۴۱ یک ضربه ایستگاهی از جناح چپ نصیب پرسپولیس شد که ارسال سعید آقایی را سیدجلال حسینی با ضربه سر به گل نخست سرخپوشان تبدیل کرد تا هم نخستین گل این بازی را به ثمر برساند و هم طلسم گل نزدن سرخپوشان در جریان بازی را بشکند. در دقیقه ۸۴ همکاری خوب پرسپولیسی‌ها توپ را درون محوطه جریمه به احمد نوراللهی رساند و این بازیکن با شوتی محکم و زمینی دروازه شهرخودرو را برای دومین بار باز کرد تا خیال سرخپوشان بابت رسیدن به پیروزی و کسب ۳ امتیاز این دیدار راحت شود. در دقیقه ۸۹ میلاد سرلک با شوتی فنی برای سومین بار دروازه شهرخودرو را باز کرد. 
***
پزشک مارادونا: من مسؤول مرگ  او نیستم
پزشک اسطوره فوتبال آرژانتین اتهام وارده به او برای قتل غیرعمد را رد کرد. به گزارش اسپورت، دادگاه سن ایسدرو که روی درگذشت دیگو آرماندو مارادونا تحقیق می‌کند، روز یکشنبه دستور داد خانه و کلینیک لئوپولدو لوکه، پزشک ۳۹ ساله اسطوره فوتبال آرژانتین تفتیش شود. پزشک مارادونا متهم به قتل او شده است و همین باعث شد دادگاه حکم تفتیش را پس از درخواست ۳ فرزند مارادونا صادر کند. دختران مارادونا درخواست کردند داروهایی که لوکه و کادر پزشکی‌اش در چند ماه اخیر به پدرشان داده‌اند بررسی شود. لئوپولدو لوکه بعد از تفتیش منزلش در یک نشست خبری شرکت کرد و اتهام وارد شده را رد کرد. او گفت: من برای نجات جان مارادونا هر آنچه را می‌توانستم انجام دادم. تمام اقدامات من در راستای بهتر شدن حال مارادونا بود. پزشک مارادونا پیش از این هم اعلام کرده بود حاضر است داوطلبانه در دادگاه حضور پیدا کند تا پاسخگوی سوالات درباره درگذشت مارادونا باشد. او در حالی که چشمانش پر از اشک بود، ادامه داد: اگر من مسؤول چیزی بوده باشم قطعا آن عشق به مارادونا و سلامتی او بود. 

Page Generated in 0/0189 sec