printlogo


کد خبر: 227481تاریخ: 1399/9/12 00:00
پرسپولیس و اتفاقات امیدوارکننده که در بازی با شهر خودرو شاهدش بودیم
تیمی که برگشت

مهدی مرتضویان: تیم پرسپولیس با کسب پیروزی قاطع مقابل شهرخودرو به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر بیستم بازگشت تا نشان دهد مثل ۴ دوره گذشته همچنان مدعی شماره یک قهرمانی است. 
پرسپولیس با کسب پیروزی ۳ بر صفر روز دوشنبه مقابل شهرخودرو، 8 امتیازی شد تا قهرمان ۴ دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر، در جمع بالانشینان جدول باقی بماند. 
شاگردان یحیی گل‌محمدی که در ۳ بازی نخست خود تنها یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بودند، موفق به زدن ۳ گل به شهرخودرو شدند تا با وجود بی‌دقتی مهاجمان این تیم نشان دهند همچنان عطش سیری‌ناپذیر برای گلزنی دارند. 
شاگردان گل‌محمدی در حالی به دومین برد خود در چهارمین هفته رسیدند که در ۴ سال گذشته که موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر شده بودند نیز در هفته چهارم حداقل 8 امتیاز داشتند. 
بازیکنان پرسپولیس در حالی به برد مقابل شهرخودرو رسیدند که تاکنون گلی را دریافت نکرده‌اند؛ آماری که با حضور ثابت حامد لک در چارچوب دروازه سرخپوشان و خط دفاع این تیم رقم خورده است. 
سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب دفاع این تیم به قدری خوب بوده‌اند که دیگر هیچ هوادار پرسپولیس کمبود شجاع خلیل‌زاده را احساس نمی‌کند. مهدی شیری در دفاع راست و سعید آقایی به عنوان مدافع چپ نیز توانسته‌اند به کلین‌شیت‌های دروازه‌بان پرسپولیس کمک شایانی کنند. 
تیمی که خیلی دیر به فکر گل زدن افتاد اما همچنان قصدی برای گل خوردن ندارد؛ آماری که می‌تواند پرسپولیس را در مسیر پنجمین قهرمانی متوالی نگه دارد. 
رکوردزنی حامد لک با ۴ کلین‌شیت و نفوذ‌ناپذیری مدافعان پرسپولیس نشان می‌دهد فرمول موفقیت در این تیم همچنان با دفاع عالی پیش می‌رود. 
تیم فوتبال پرسپولیس پنجمین بازی خود در لیگ برتر فصل جاری را یکشنبه هفته آینده مقابل نساجی مازندران برگزار می‌کند تا تلاش خود را برای تکرار پیروزی در فاصله اندک باقیمانده تا فینال آسیا به کار بگیرد. 
 
* تغییر اجباری برای فینال لیگ قهرمانان آسیا 
تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب خود را به خاطر فینال لیگ قهرمانان آسیا تغییر داد تا شیرین‌ترین نتیجه در لیگ برتر بیستم را به دست آورد. پرسپولیس با کسب پیروزی ۳ بر صفر مقابل شهرخودروی مشهد به دومین پیروزی خود در لیگ برتر دست پیدا کرد. کادر فنی پرسپولیس در حالی این تیم را برای دیدار با نماینده مشهد روانه زمین کرد که ترکیب این تیم تغییرات زیادی نسبت به ۳ بازی گذشته داشت. سرخپوشان پایتخت که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده‌اند، با محرومیت عیسی آل‌کثیر، وحید امیری و احسان پهلوان برای بازی در مهم‌ترین دیدار سال خود یعنی فینال آسیا روبه‌رو هستند. از این رو یحیی گل‌محمدی برای آماده‌سازی تیمش تصمیم به نیمکت‌نشینی امیری و پهلوان همانند مسابقه قبلی پرسپولیس، در بازی با شهرخودرو گرفت تا ترکیب دلخواه خود را برای فینال آزمایش کند. در بازی با شهرخودرو، امید عالیشاه در ترکیب قرار گرفت تا بتواند برای این تیم در فینال آسیا به مرز آمادگی برسد. سرخپوشان در حالی با ۳ گل مقابل شهرخودرو به پیروزی رسیدند که توانستند ۷ بار موقعیت گلزنی ایجاد کنند اما بی‌دقتی آرمان رمضانی و بشار رسن مانع از افزایش صحنه‌های شادی بازیکنان این تیم شد. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو اعلام کرد نتایج لیگ برایش اهمیت دارد اما در حال حاضر اولویتش فینال لیگ قهرمانان آسیا و آزمایش ترکیب‌های مدنظر برای آن مسابقه در غیاب امیری و پهلوان است تا با آمادگی کامل تیمش را راهی قطر و فینال آسیا کند. سرمربی پرسپولیس قصد دارد تیمش را در فاز تهاجمی به نبود امیری و پهلوان عادت بدهد تا هافبک‌های این تیم بتوانند میزان اشتباهات فردی خود را در ارسال پاس‌های کوتاه و بلند به حداقل برسانند.

Page Generated in 0/0065 sec