printlogo


کد خبر: 227482تاریخ: 1399/9/12 00:00
اخبار

ساعی: ترور و جنایات ضدبشری ناشی از شکست صهیونیست‌هاست
قهرمان ۲ دوره المپیک گفت: رژیم صهیونیستی در هیچ عرصه‌ای نمی‌تواند با ما رقابت کند و به همین دلیل، چنین اقدامات غیرانسانی و غیراخلاقی‌ای را شاهدیم. هادی ساعی درباره ترور شهید محسن فخری‌زاده توسط مزدوران رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در هیچ عرصه‌ای نمی‌تواند با ما رقابت کند و در مباحث علمی، فناوری و... برابر ما حرفی برای گفتن ندارد. وی که با فارس صحبت می‌کرد، ادامه داد: ما قبلا به چشم دیده‌ایم تمام افرادی که به نمایندگی از این رژیم غاصب در مسابقات شرکت می‌کنند، منزوی ‌و طرد شده هستند. این نشان‌دهنده آن است که افکار عمومی در جهان، واقعیت این رژیم و جنایت‌های آن را شناخته‌ است. ملت‌های جهان همه چیز را می‌دانند و ما نیز آنها را در ورزش به رسمیت نشناخته و نمی‌شناسیم. قهرمان المپیک و جهان عنوان کرد: ترور شهید فخری‌زاده و اقدامات مشابهی که از سوی این رژیم و ایادی آن در سال‌های اخیر روی داده، نشان ضعف آنهاست. حذف فیزیکی و به شهادت رساندن دانشمندان ما نمونه و شاهدی بر بطن و ماهیت این رژیم است که به کودک‌کشی و جنایات ضد‌بشری مشهور و معروف است. 
***
ابتلای همیلتون به کرونا
راننده بریتانیایی فرمول یک به دلیل مثبت شدن کرونا نمی‌تواند در دور آخر جایزه بزرگ بحرین رقابت کند. به گزارش استار، لوییس همیلتون، به ویروس کرونا آلوده است و هم اکنون در قرنطینه به سر می‌برد. فدراسیون جهانی اتومبیلرانی صبح دیروز اعلام کرد لوییس همیلتون به ویروس کرونا مبتلا شده است و به همین خاطر نمی‌تواند در دور پایانی جایزه بزرگ بحرین رقابت کند و این خبر مورد تایید تیم مرسدس نیز قرار گرفته است. تیم همیلتون، مرسدس- ای‌ام‌‌جی پتروناس اعلام کرد این راننده هفته گذشته ۳ بار تست داد که هر سه منفی بوده است؛ آخرین بار در روز یکشنبه بود. با این حال روز دوشنبه او با «علائم خفیف» از خواب بیدار شد. در همان زمان، به قهرمان 7 بار جهان اطلاع داده شد تست بدهد که این بار تست او مثبت بود. 
***
توماس باخ در انتخابات ریاست IOC بدون رقیب ماند
توماس باخ بدون رقیب برای انتخابات ریاست کمیته بین‌المللی المپیک آماده می‌شود. به گزارش ایسنا، کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد توماس باخ تنها کاندیدا برای انتخابات ریاست IOC است. صد و سی و هفتمین کنگره انتخاباتی کمیته بین‌المللی المپیک ماه مارس ۲۰۲۱ در آتن برگزار می‌شود. هیأت اجرایی IOC پیش از این تصمیم گرفته بود رئیس جدید پس از بازی‌های المپیک توکیو به طور رسمی کارش را آغاز کند. بنابراین توماس باخ بدون رقیب آماده انتخاب مجدد به عنوان رئیس کمیته بین‌المللی المپیک است. 
***
تغییر نام ورزشگاه ناپولی به مارادونا
شهردار ناپولی اعلام کرد در نخستین دیدار خانگی تیم‌شان نام ورزشگاه سن‌پائولی به دیگو آرماندو مارادونا تغییر خواهد کرد. 
به گزارش بی‌ساکر، درگذشت دیگو آرماندو مارادونا جهان فوتبال را تحت تاثیر قرار داد. کاپیتان سابق آلبی‌سلسته چهارشنبه هفته گذشته به دلیل حمله قلبی در ۶۰ سالگی جانش را از دست داد. در ناپولی که اسطوره آرژانتینی را می‌پرستند، بهترین گرامیداشت برای او در نظر گرفته شد. همچنین درباره تغییر نام ورزشگاه ناپولی به اسم ستاره سال‌های دور تیم ایتالیایی صحبت شد که تا چند روز دیگر به صورت رسمی این اتفاق خواهد افتاد. 
لوئیجی دِ مجیستریتس، شهردار ناپولی در یک مصاحبه گفت: جمعه به توافق نهایی رسیدیم. در بازی بعدی خانگی ناپولی یعنی دیدار برابر رئال سوسیداد ورزشگاه به صورت رسمی دیگو آرماندو مارادونا نامگذاری می‌شود. 

Page Generated in 0/0065 sec