printlogo


کد خبر: 227486تاریخ: 1399/9/12 00:00
تساوی سپاهان- سایپا و توقف استقلال برابر پیکان
به نفع سایر رقبا

روز دوم از هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر دیروز سه‌شنبه با دیدار تیم‌های پیکان و استقلال در ورزشگاه شهدای شهر قدس پیگیری شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. 
در نیمه اول این دیدار استقلال بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشت و بارها تا نزدیکی محوطه جریمه تیم پیکان پیش رفت اما نتوانست موقعیت خطرناکی را روی دروازه این تیم ایجاد کند. مهم‌ترین اتفاق نیمه اول مصدومیت آرش رضاوند، هافبک میانی تیم استقلال بود که در دقیقه ۲۱ جای خود را به داریوش شجاعیان داد. در نیمه دوم استقلال تیم برتر میدان بود و تمام زمان بازی را روی دروازه میزبان فشار آورد و پیکان در معدود موقعیت‌هایی توانست خود را به محوطه جریمه استقلال برساند اما خطر جدی‌ای روی دروازه رشید مظاهری ایجاد نکرد. شاگردان محمود فکری که از روی سکو تیمش را هدایت می‌کرد در نیمه دوم یک‌سوم خط دفاعی پیکان را به خود اختصاص دادند و پشت محوطه جریمه پاس‌های عرضی زیادی به هم دادند تا شاید بتوانند از دفاع چندلایه شاگردان تارتار عبور کنند اما تلاش آنها بی‌فایده بود تا سرانجام این پیکار با تساوی بدون گل به پایان برسد. استقلال که این فرصت را داشت با پیروزی برابر پیکان به تیم امیر قلعه‌نویی در صدر جدول نزدیک شود و در جایگاه دوم قرار بگیرد، با از دست دادن این ۲ امتیاز فقط یک امتیاز از این دیدار گرفت. پیکان هم با این تساوی ۵ امتیازی شد. 
 
* سپاهان برد را از دست داد
سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر در حالی که از تیم سایپا پیش بود، نتیجه را با تساوی عوض کرد تا از رسیدن به استقلال و پرسپولیس در جدول باز بماند. سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان سایپا بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. سپاهان در دقیقه ۶ این مسابقه توسط سجاد شهباززاده به گل رسید و تا دقایق پایانی هم از حریفش پیش بود. با این حال سایپا در دقیقه ۸۳ توسط مجید علیاری که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود به گل تساوی دست یافت. به این ترتیب سپاهان هم پیروزی را از دست داد و هم در رسیدن به جایگاه دوم جدول و پشت سر گذاشتن پرسپولیس و استقلال ناکام ماند. سپاهان با این تساوی 7 امتیازی شد تا بعد از گل‌گهر، پرسپولیس، نساجی و استقلال در رده چهارم جدول قرار بگیرد. این نتیجه در حالی رقم خورد که مسؤولان باشگاه سپاهان در دقیقه ۴ بازی به مناسبت تولد محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان (تولد نویدکیا ۱۰ آذر است) مراسم نورافشانی در ورزشگاه انجام دادند و درست در همان لحظات هم به گل رسیدند اما با گل دیرهنگام سایپا، این جشن تولد به کام سپاهانی‌ها تلخ شد. 

Page Generated in 0/0079 sec