printlogo


کد خبر: 228555تاریخ: 1399/10/7 00:00
اخبار

پرسپولیس در پرونده بودیمیر هم محکوم شد
باشگاه پرسپولیس در پرونده مهاجم کروات سابق خود محکوم به پرداخت ۴۷۵ هزار یورو شد. 
ماریو بودیمیر، مهاجم اهل کشور کرواسی که در نیم‌فصل دوم از لیگ هجدهم به پرسپولیس پیوست، برای دریافت مطالبات خود از باشگاه به فیفا شکایت کرده بود که پرونده مورد اشاره به دادگاه حکمیت ورزش ارجاع شد. 
طبق اعلام دادگاه CAS، این پرونده از روند دادرسی خارج شده و با این حساب، آخرین رای دفتر حل اختلاف فیفا به عنوان رای نهایی مورد قبول واقع می‌شود. 
در این رای آمده بود باشگاه پرسپولیس باید ۴۷۵ هزار یورو به علاوه 5 درصد سود سالانه به حساب این بازیکن پرداخت کند که در صورت عدم پرداخت مطالبات بودیمیر ظرف مدت معین، 3 پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، بسته خواهد شد و بعد از پرداخت پول، این محرومیت از بین می‌رود. 
همچنین بعد از محرومیت از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی و در صورتی که عدم‌ پرداخت پول ادامه یابد، پرونده به کمیته انضباطی ارجاع خواهد شد. 
باشگاه برای این منظور کمتر از ۲ ماه دیگر فرصت دارد. 
***
میرزاجانپور به اردوی تیم ‌ملی والیبال می‌رسد
دریافت‌کننده ملی‌پوش تیم ‌والیبال سپاهان اصفهان گفت: عجله‌ای برای شروع تمرینات ندارم اما مصدومیتم رو به بهبودی است و به اردوهای تیم‌ ملی می‌رسم. 
به گزارش ایسنا، مجتبی میرزاجانپور درباره روند درمان مصدومیتش، افزود: ۳ روز بعد از مصدومیت از ناحیه آشیل پا، تحت عمل جراحی قرار گرفتم و به توصیه پزشک معالجم، پایم ۲ هفته در آتل و ۴ هفته هم در گچ بود. 
وی با بیان اینکه چهارشنبه سوم دی‌ماه گچ‌ پایم را باز کردم، تصریح کرد: دکتر سیامک افروزی، فیزیوتراپ تیم ‌ملی والیبال ایران بعد از معاینه، چند تمرین به من داد و تاکید کرد وضعیت خوبی دارم. 
بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: در حال حاضر، مشغول انجام فیزیوتراپی هستم و با عصا راه می‌روم. این شرایط چیزی حدود ۲ الی ۳ هفته ادامه دارد و سپس، کم‌کم عصا را باید کنار بگذارم. 
وی درباره مدت زمان پروسه درمان مصدومیتش گفت: پزشک جراحم گفته بود پروسه درمانم ۴ الی ۶ ماه طول خواهد کشید. در حال حاضر، یک ماه و نیم از عمل جراحی‌ام گذشته و تا عید نوروز، چیزی حدود ۴ ماه و نیم از این اتفاق می‌گذرد. البته عجله‌ای ندارم؛ نباید ریسک کنم و می‌خواهم با آمادگی کامل به میدان بازگردم. اصلا دوست ندارم با عجله کارم را شروع کنم و خدایی نکرده، آسیب دیگری ببینم. 
میرزاجانپور در پاسخ به این پرسش که آیا اردوهای تیم‌ملی در ابتدای سال جدید را از دست خواهد داد یا خیر؟ گفت: اینطور فکر نمی‌کنم؛ شرایط پایم در حال حاضر خیلی خوب است و به احتمال زیاد، به اردوهای تیم‌ملی می‌رسم. البته باید ببینم نظر پزشک معالجم و دکتر افروزی چیست. 
دریافت‌کننده ملی‌پوش تیم ‌والیبال فولاد مبارکه سپاهان ۲۰ آبان‌ماه در جریان دیدار تیمش با شهداب یزد در هفته نهم لیگ برتر، از ناحیه آشیل پای چپ‌ مصدوم شد. 
***
آغاز اردوی وزنه‌برداران پاراالمپیکی از ۸ دی
وزنه‌برداران پاراالمپیکی بعد از یک سال دوری از تمرینات و مسابقات نخستین اردوی خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۸ دی در سالن وزنه‌برداری فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز خواهند کرد. 
نخستین اردوی وزنه‌برداران پارا‌المپیکی بعد از یک سال وقفه به خاطر کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت قرنطینه از روز دوشنبه ۸ دی در سالن وزنه‌برداری فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز می‌شود و به مدت ۱۵ روز ادامه خواهد داشت. 
امیر جعفری در دسته ۶۵ کیلوگرم، نادر مرادی ۷۲ کیلوگرم، روح‌الله رستمی ۸۰ کیلوگرم، حامد صلحی‌پور ۹۷ کیلوگرم، سامان رضی ۱۰۷ کیلوگرم و منصور پورمیرزایی مثبت ۱۰۷ کیلوگرم نفرات دعوت شده به اردوی آمادگی هستند که قبل از حضور در اردو باید تست PCR بدهند. 
به گفته علی‌اصغر رواسی، سرمربی تیم ‌ملی احتمال دارد چند نفر از جوانان نیز در این اردو حضور داشته باشند. 

Page Generated in 0/0110 sec