printlogo


کد خبر: 228576تاریخ: 1399/10/7 00:00
اخبار

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم:
شهید سلیمانی و ابومهدی مکتب زنده جهاد هستند
رهبر معنوی شیعیان بحرین تاکید کرد سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس مکتب زنده جهاد در راه حق هستند که آمریکا و رژیم صهیونیستی را به لرزه انداخته‌اند. به گزارش المیادین، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین در نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: این ۲ شهید، مدرسه زنده جهاد حق و صدق هستند. آنها الهام‌بخش عشق به شهادت در راه خدا در نسل‌های بعد هستند و نام آنها ذکر نمی‌شود مگر اینکه ضرورت و عظمت جهاد و ارزش شهادت ‌و مقام شهید نیز ذکر شود. وی در سخنرانی خود در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و ابومهدی که در شهر قم برگزار شد، تاکید کرد: حاج‌قاسم سلیمانی در شاگرد خود حاج ابومهدی ایمان و جهاد را می‌دید و حاج ابومهدی نیز در معلم خود حاج قاسم الگوی خود در راه خدا را می‌دید. آیت‌الله عیسی قاسم خاطرنشان کرد: ما امروز در برابر ۲ مرد بزرگ قرار داریم که جهاد بی‌نظیر و عظیم آنها، دولت طاغوت یعنی آمریکا و دست‌پرورده آنها یعنی دشمن صهیونیستی را به لرزه درآورده است. آنها با جدیت و بدون سستی و خستگی با آمریکا، دشمن صهیونیستی، داعش ‌و جبهه‌های نفاق جنگیدند. 
***
جزئیات هک شدن تلفن همراه بنی گانتس توسط ایران
شبکه لبنانی المیادین در گزارشی به جزئیات هک تلفن همراه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از سوی ایران پرداخت. به گزارش المیادین، مارس سال گذشته بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد تلفن همراهش از سوی ایران هک شده است. در سایه رقابت سخت میان بنی گانتس و بنیامین نتانیاهو بر سر پست نخست‌وزیری، رسانه‌های صهیونیستی بار دیگر به این مساله پرداختند و پرسش‌هایی را در رابطه با محتویات تلفن همراه هک شده بنی گانتس مطرح کردند. مجری شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: «رونن تسور» دستیار پیشین بنی گانتس و رئیس کنونی «شاباک» آنچه را در رابطه با هک تلفن همراه بنی گانتس از سوی ایران منتشر شده به صورت رسمی تایید کرده است. 
«ایلانا دایان» مجری اسرائیلی هم گفت: اطلاعات مهم و حساس در رابطه با هک شدن تلفن همراه بنی گانتس ابتدا سپتامبر ۲۰۱۸ به «نداف ارغمان» رئیس وقت شاباک داده شد و او نیز یک تصمیم استثنایی اتخاذ کرد و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را که مسؤول مستقیم او است از این مساله مطلع نکرد. دایان تاکید کرد: ارغمان در آن زمان با بنی گانتس به طور محرمانه دیدار می‌کند و به او خبر می‌دهد ایرانی‌ها تلفن همراهش را هک کرده و تمام محتویات و اطلاعات آن را برداشته‌اند و این اطلاعات تمام سفرهای هوایی و امور دیگر او حتی هتل‌ها و اتاق‌هایی را که رزرو می‌کند شامل می‌شود. مجری صهیونیستی خاطرنشان کرد: سازمان شاباک درخواست کرد خودش محتویات تلفن همراه بنی گانتس را بررسی کند که بررسی‌ها نشان داد اطلاعات امنیتی حساسی در تلفن او وجود ندارد اما اطلاعات کاملا شخصی گانتس در این تلفن بوده است. برخی اطلاعات نشان می‌دهد بنی گانتس در آن زمان به دلایلی تنها چند فرد نزدیک به خودش را از این مساله مطلع کرده است. یک فرد نزدیک به گانتس اعلام کرده است در آن زمان پیام مکتوبی از وی دریافت کرده که نوشته بوده است: اتفاق بدی برایم رخ داده، نزدیک است بمیرم. ایلانا دایان همچنین تاکید کرد: حزب لیکود سعی داشته است اطلاعات حساسی در رابطه با بنی گانتس را منتشر کند اما از ترس پیگرد حقوقی این کار را نکرد. رونن تسور نیز تاکید کرد: بنی گانتس هم اطلاعات بسیار حساس و مهمی در رابطه با نتانیاهو در اختیار دارد. 
***
رژیم صهیونیستی:
توان موشکی و پهپادی ایران بسیار زیاد است
«هیدای زیلبرمان» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با پایگاه خبری ایلاف تاکید کرد ایران از خاک عراق یا یمن به اسرائیل حمله خواهد کرد. او گفت: ما اطلاعاتی در دست داریم که نشان می‌دهد ایران پهپادها و موشک‌های هوشمندی ساخته است که می‌توانند به اسرائیل برسند. وی گفت: اسرائیل از نزدیک تحرکات ایران در منطقه را رصد می‌کند. 
زیلبرمان خاطرنشان کرد: زمانی که «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش اسرائیل نسبت به حمله از خاک «کشورهای حلقه دوم» به اسرائیل هشدار داد، منظورش از کشورهای حلقه دوم عراق و یمن است و کشورهای حلقه اول همان لبنان و سوریه هستند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران سال ۲۰۱۹ از یمن و عراق و همچنین از خاک خود پالایشگاه آرامکوی عربستان را با ده‌ها پهپاد و موشک هدایت شونده هدف قرار داد بدون اینکه یکی از آنها شناسایی شود و این نشان‌دهنده قدرت بسیار ایران در این زمینه است. وی در رابطه با ادعای عبور زیردریایی اسرائیلی از کانال سوئز و حرکت به سوی دریای سرخ یا خلیج‌فارس هم گفت: من این مساله را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم، زیرا نیروی دریایی اسرائیل در همه جا فعالیت دارد. زیردریایی‌های اسرائیل به آرامی به سوی مکان‌های مختلف دور و نزدیک حرکت می‌کنند. 

Page Generated in 0/0051 sec