printlogo


کد خبر: 229236تاریخ: 1399/10/22 00:00
اخبار

عباس جدیدی نماینده ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا شد
فدراسیون کشتی عباس جدیدی، قهرمان جهان و المپیک را به عنوان نماینده ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا معرفی کرد. 
به گزارش فارس، انتخابات شورای کشتی آسیا برای مشخص شدن 7 عضو این شورا، 23 فروردین‌ماه 1400 در خلال رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود. 
فدراسیون کشتی عباس جدیدی، قهرمان جهان و المپیک را به عنوان نماینده ایران در این انتخابات معرفی کرد. جدیدی همچنین نامزد پست دبیرکلی شورای کشتی آسیا خواهد شد. 
عباس جدیدی در این باره اظهار داشت: صبح امروز علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون، بنده را برای انجام ملاقاتی دوستانه به فدراسیون کشتی دعوت کرد و در آنجا اعلام کرد من را به عنوان نماینده ایران برای انتخابات شورای کشتی آسیا معرفی کرده است. 
وی ادامه داد: در واقع من در عمل انجام شده قرار گرفتم اما با توجه به اینکه همه ما به کشتی کشور دین داریم، وظیفه خود می‌دانم تمام تلاشم را برای اعتلای ورزش ملی کشور انجام دهم. 
جدیدی خاطرنشان کرد: قصد دارم به عنوان دبیرکل شورای کشتی آسیا کاندیدا شوم، چرا که این پست یک سمت اجرایی است و می‌توانم به کشتی کشورم کمک کنم. 
دارنده مدال‌های نقره المپیک و طلای جهان اظهار داشت: دوست دارم به کشتی کشور کمک کنم و اثرگذار باشم و قطعا در صورت انتخاب شدن تمام سعی خود را برای اعتلای کشتی ایران خواهم کرد. 
***
لیگ جودو اسفندماه برگزار می‌شود
جلسه رئیس فدراسیون جودو و مسؤول سازمان لیگ برای تصمیم‌گیری درباره زمان برگزاری لیگ برگزار شد. 
آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو (یکشنبه21 دی‌ماه) با سعید قمی، رئیس سازمان لیگ جلسه‌ای داشت و درباره برگزاری لیگ سال 99 به گفت‌وگو پرداخت. 
در این جلسه مقرر شد رقابت‌های لیگ جودو اسفندماه سال جاری با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. 
همچنین قرار است هفته آینده نشستی با حضور مسؤولان سازمان لیگ جودوی کشور برگزار و درباره نحوه برگزاری مسابقات برنامه‌ریزی شود.
***
جدال خودروسازان در لیگ برتر والیبال
در حساس‌ترین دیدار هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ۲ تیم سایپا و پیکان مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد. 
به گزارش مهر، هفته بیستم سی‌و‌پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز به میزبانی تهران در ۲ سالن خانه والیبال و فدراسیون پیگیری می‌شود. در حساس‌ترین بازی هفته، خودروسازان از ساعت ۱۱ در خانه والیبال تهران مقابل هم قرار خواهند گرفت.
شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا برای اضافه شدن به جمع مدعیان به پیروزی مقابل پیکان نیاز دارند. تقابل امیر حسینی، پاسور نیم‌فصل اول سایپا با تیم سابق خود نیز بر جذابیت بازی تاثیرگذار خواهد بود. 
در دیگر بازی هفته، تیم شهرداری ارومیه که با شکست روز شنبه صدر جدول را از دست داد برابر تیم باانگیزه شهرداری گنبد قرار خواهد گرفت. ارومیه در روز استراحت سپاهان در صورت پیروزی مقابل گنبد شانس بازگشت به صدر جدول را دارد. 
تقابل تیم‌های هورسان و خاتم اردکان نیز از دیگر دیدارهای جذاب هفته خواهد بود.
هورسانی‌ها که جایگاه هشتم جدول را در اختیار دارند برای تثبیت موقعیت‌شان در جدول به پیروزی مقابل خاتم نیاز دارند. شاگردان عارف باقرزاده در تیم هورسان در صورت لغزش و پیروزی تیم‌های پیکان و گنبد مقابل حریفان به رده دهم سقوط خواهند کرد. 

Page Generated in 0/0069 sec