printlogo


کد خبر: 229284تاریخ: 1399/10/23 00:00
اخبار

بازتاب تمدید قرارداد فوتبالیست 54 ساله در رسانه‌ها
تمدید قرارداد مسن‌ترین فوتبالیست جهان در 54 سالگی در رسانه‌ها بازتاب داشت. 
به گزارش فارس، باشگاه فوتبال یوکوهامای ژاپن اعلام کرد قرارداد کازویوشی میورا، فوتبالیست 54 ساله و تمام‌نشدنی‌اش را برای یک فصل دیگر تمدید کرده است. 
میورا که اکنون مسن‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان به حساب می‌آید، با این تمدید تفاهمنامه کاری قرار است یک فصل دیگر در لیگ حرفه‌ای ژاپن باشد و رکوردش را تقویت کند. 
ستاره اسبق تیم ‌ملی ژاپن در فصل آینده شانزدهمین دوره حضور در تیم یوکوهاما را تجربه خواهد کرد اما در مجموع او اکنون 36 فصل است برای تیم‌های مختلف بازی کرده است. انتشار این خبر در رسانه‌ها بازتاب داشت. روزنامه گاردین، چاپ لندن نوشت: میورا در 54 سالگی بار دیگر تمدید قرارداد کرد و اکنون قرار است سی و ششمین فصل حضورش را به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای تجربه کند. 
این نشریه افزود: سال 2020 او در 4 بازی برای یوکوهاما حضور یافت. 
سایت استار نیز عنوان کرد: سلطان کازو همچنان به بازی ادامه می‌دهد. او 54 ساله شده و همچنان عطش بازی کردن دارد. 
همچنین CNA نوشت: سلطان کازو در تاریخ 26 فوریه 54 ساله می‌شود و یک روز بعد از آن در آغاز شروع فصل جدید جی لیگ، چالش جدیدی را آغاز می‌کند. 
***
طارمی به مهاجم برزیلی پورتو نزدیک شد
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتوی پرتغال آمار شگفت‌انگیزی از خود در این تیم بر جا گذاشته است و با بزرگان فوتبال پرتغال رقابت می‌کند. 
روزنامه «‌ojogo» پرتغال در گزارشی به بررسی عملکرد مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو و تاثیر او بر نتایج این تیم پرداخت. 
«طارمی در ترکیب، طارمی روی نیمکت: تفاوت و آمارهای تیم پورتو» عنوان این گزارش است که در دل آن به روند رو به رشد پورتو از زمانی که مهاجم ایرانی را به صورت ثابت بازی داده، اشاره شده است. 
در بخشی از این گزارش آمده است: «طارمی بازیکنی است که کمترین زمان را برای گلزنی دارد و در رقابت با وی، فقط پدرو گونکالوس (اسپورتینگ لیسبون) و سِفروویچ (بنفیکا) بهتر عمل کرده‌اند. سرجیو اولیویرا او را به عنوان هم تیمی تعقیب می‌کند. حدود یک ماه شده است که طارمی به صورت منظم در ۱۱ مسابقه بازی می‌کند. مهاجم ایرانی پیش از این هم در ترکیب اصلی قرار داشت اما این اتفاق فقط در ماه دسامبر رخ داد. 
پورتو در ۹ بازی که طارمی را در ترکیب اصلی داشت به پیروزی رسید، گل‌های بیشتری زد و گل‌های کمتری دریافت کرد. حقیقت این است که به صورت اتفاقی یا غیراتفاقی، پورتو از آن زمان همیشه برنده بوده است. اطلاعات و داده‌های بالا بسیار واضح است: علاوه بر صددرصد پیروزی، پورتو با حضور طارمی در ترکیب اصلی، گل‌های بیشتری به ثمر رسانده است». در ادامه گزارش روزنامه پرتغالی آمده است: «آمار طارمی به سوارس نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود؛ گلزن دهه گذشته که در بدو ورودش به پورتو بیشترین تاثیر را داشت. این بازیکن برزیلی در پایان بازی هفتم در ترکیب اصلی توانست 8 گل به ثمر برساند. طارمی این کار را در نهمین موقعیت انجام داد؛ حتی بهتر از جکسون مارتینز که به ۱۰ بازی برای رسیدن به این آمار نیاز داشت. اگر به آمار این فصل نگاه کنیم، ۸ گل در ۸۶۵ دقیقه به این معناست که طارمی به ۱۰۸ دقیقه برای هر گل نیاز دارد. هیچ بازیکنی در تیم پورتو به این سرعت گل نزده است. در تیم اسپورتینگ، فقط پدرو گونکالوس با ۱۰۰ دقیقه بهتر بوده است. در بنفیکا، سفروویچ این کار را با ۱۰۳ دقیقه انجام داده است».
***
سایپا پیروز جدال خودروسازان شد
تیم والیبال سایپا پیروز جدال خودروسازان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر والیبال شد. 
به گزارش مهر، در چارچوب دیدارهای هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ۲ تیم سایپا و پیکان تهران در خانه والیبال تهران مقابل هم صف‌آرایی کردند. نارنجی‌پوشان سایپا در حالی با نتیجه ۳ بر یک مقابل پیکان به پیروزی رسیدند که بهزاد حیدرشاهی و محمدجواد معنوی‌نژاد در جریان بازی دچار مصدومیت شدند و ادامه بازی را از دست دادند. 
نتایج ست‌شماری
‌ست نخست: ۲۵ بر ۱۹ به سود سایپا
‌ست دوم: ۲۵ بر ۱۵ به سود سایپا
‌ست سوم: ۲۸ بر ۲۶ به سود پیکان
‌ست چهارم: ۲۵ بر ۲۱ به سود سایپا

Page Generated in 0/0068 sec