printlogo


کد خبر: 229406تاریخ: 1399/10/25 00:00
اخبار

استراماچونی سرمربی تیم قعرنشین لیگ ایتالیا می‌شود؟
سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال گزینه هدایت تیم کروتونه است که در حال حاضر در قعر جدول لیگ ایتالیا قرار دارد. به گزارش مهر، تیم فوتبال کروتونه در پایان هفته هفدهم سری آ ایتالیا، با ۱۲ باخت، ۲ برد و ۳ تساوی در قعر جدول لیگ این کشور قرار گرفته است. طبق اعلام سایت کالچو مرکاتوی ایتالیا، «جیووانی استروپا» سرمربی تیم کروتونه در آستانه اخراج از این تیم است و باخت در بازی بعدی ممکن است منجر به برکناری او شود. کالچو مرکاتو از «لئوناردو سمپلیچی» و «آندره‌آ استراماچونی» به عنوان ۲ گزینه باشگاه کروتونه به جای استروپا یاد کرده است. استراماچونی که آخرین بار در تیم استقلال سرمربیگری کرده بود، اخیرا در یک مصاحبه رادیویی در ایتالیا گفته بود اولویتش برای بازگشت به کار مربیگری، تیم‌های ایتالیایی است.
***
۳ پرسپولیسی نامزد بهترین بازیکن لیگ قهرمانان
کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان را اعلام کرد. به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا با کمک هواداران بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان را اعلام می‌کند و بر این اساس ۶۰ درصد رای نهایی را هواداران خواهند داد. در این سال اولسان کره‌جنوبی با برتری برابر پرسپولیس توانست قهرمان لیگ قهرمانان شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا ۱۵ نامزد بهترین بازیکن لیگ قهرمانان را اعلام کرده است که ۳ بازیکن از تیم پرسپولیس در این فهرست حضور دارند. البته از این جمع شجاع خلیل‌زاده و بشار رسن پرسپولیس را ترک کرده‌اند ولی در رده‌بندی برترین بازیکن سال به عنوان بازیکن پرسپولیس حضور دارند. 
 
* نامزدهای بهترین بازیکن سال لیگ قهرمانان آسیا
کیم مین وو/ سوون سامسونگ
شجاع خلیل‌زاده/ پرسپولیس
جو سو هوک/ اولسان هیوندای
بیورن یانسن/ اولسان هیوندای
جاناتان ویرا/ بیجینگ 
آندرس اینیستا/ ویسل کوبه
بشار رسن/ پرسپولیس
حامد لک/ پرسپولیس
سلطان الغانم/ النصر
جونیور نگرائو/ اولسان هیوندای
کیگو فوروهاشی/ ویسل کوبه
عبدالرزاق حمدالله/ النصر
جلال الدین ماشاریپوف/ پاختاکور
رناتو آگوستو/ بیجینگ
یون بیت گارام/ اولسان هیوندای
بهترین بازیکن فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا ۲۴ ژانویه اعلام خواهد شد. 
***
قهرمان شنای المپیک بین شورشی‌های آمریکا بود
گزارش‌های متعددی از حضور «کلت کلر» در بین معترضان حمله به کنگره آمریکا منتشر شده است. 
به گزارش گاردین، کلت کلر، دارنده 5 مدال المپیک از جمله ۲ طلای این رقابت‌ها از آمریکا بین شورشیان طرفدار دونالدو ترامپ بود که هفته قبل به کنگره این کشور حمله کردند و اتفاقاتی تاریخی را رقم زدند. در این گزارش‌ها آمده است در بین افراد و معترضان، چندین ورزشکار از جمله کلت کلر نیز حضور داشتند. این در حالی است که فدراسیون شنای آمریکا حضور این ورزشکار در این اغتشاش‌ها را تایید یا تکذیب نکرده است.

Page Generated in 0/0067 sec