printlogo


کد خبر: 229600تاریخ: 1399/11/2 00:00
اخبار

فردین خلعتبری موسیقی «مصلحت نظام» را ساخت
فردین خلعتبری موسیقی فیلم سینمایی «مصلحت نظام» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی حسین دارابی را ساخت. به گزارش «وطن امروز»، خلعتبری که در کارنامه کاری خود ساخت موسیقی آثار خاطره‌انگیزی چون شب دهم، مدار صفر درجه، اتوبوس شب و به رنگ ارغوان را دارد، موسیقی فیلم «مصلحت نظام» را نواخت و همزمان با اتمام ساخت موسیقی و سایر مراحل فنی آن، نسخه نهایی این اثر به دفتر جشنواره تحویل شد. فیلم سینمایی «مصلحت نظام» که محصول مشترک حوزه هنری و سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است، نخستین تجربه کارگردانی سینمایی حسین دارابی به شمار می‌رود و یک تریلر جاسوسی- امنیتی است که داستان آن در اواخر دهه ۵۰ می‌گذرد. 
«مصلحت نظام» سومین فیلم تولیدشده در باشگاه فیلم سوره است که با بازی فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی و نازنین فراهانی در سکوت خبری جلوی دوربین رفت و در جشنواره فیلم فجر هم حضور خواهد داشت. 
***
انصراف «پسر دلفینی» از جشنواره سی‌ونهم فیلم فجر
انیمیشن سینمایی «پسر دلفینی» به کارگردانی محمد خیراندیش از سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر کناره‌گیری کرد. 
انیمیشن سینمایی «پسر دلفینی» تازه‌ترین محصول سازمان هنری- رسانه‌ای اوج به کارگردانی محمد خیراندیش و تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی، از سی‌‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر انصراف داد. روابط عمومی فیلم «پسر دلفینی» با اعلام این خبر نوشت: با توجه به اینکه «پسر دلفینی» تنها انیمیشن حاضر در جشنواره سی‌و‌نهم فیلم فجر است و طبق آیین‌نامه جشنواره طبیعتا در رقابت و مسابقه قرار نمی‌گیرد، با احترام به هیات داوران و اعضای جشنواره از شرکت در این جشنواره انصراف می‌دهد. «پسر دلفینی» محصول سازمان هنری- رسانه‌ای اوج با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است که پس از گذشت حدود 2 سال از تولید، آماده نمایش شد. «پسر دلفینی» تاکنون با استقبال شرکت‌های خارجی از کشورهای مختلف برای مشارکت و پیش‌خرید این اثر سینمایی روبه‌رو شده است. 
***
سیروس مقدم «جزیره» را می‌سازد
 سیروس مقدم با کارگردانی سریال «جزیره» بار دیگر به شبکه نمایش خانگی می‌آید. به گزارش «وطن امروز»، سیروس مقدم، کارگردان تلویزیون در دومین سریال شبکه نمایش خانگی خود با همکاری منوچهر محمدی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، سراغ قصه‌ای ملودرام و اجتماعی رفته که علی طالب‌آبادی آن را نوشته است. این سریال در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و انتخاب بازیگران آن در حال انجام است تا برای پخش و عرضه در سال ۱۴۰۰ آماده شود. برخی از عوامل این سریال عبارتند از؛ مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه: پیام سوری، طراح لباس: آرزو غفوری، صدابردار: امیر عاشق، مدیر برنامه‌ریزی: سیدعلی هاشمی، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، جلوه‌های ویژه کامپیوتر: فرید ناظر فصیحی، عکاس: امید صالحی و مدیر تدارکات: حسین فیض‌آبادی.

Page Generated in 0/0806 sec