printlogo


کد خبر: 229607تاریخ: 1399/11/2 00:00
اخبار

نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر ۱۵ بهمن آغاز نمی‌شود
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر بیستم قطعا بعد از پایان دور رفت مسابقات آغاز خواهد شد. 
به گزارش مهر، فریبرز محمودزاده در گفت‌و‌گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: بازه زمانی نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر بیستم از ۱۵ بهمن آغاز نمی‌شود و قطعا بعد از پایان دور رفت و انجام مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر، نقل و انتقالات نیم‌فصل شروع خواهد شد که تاریخ دقیق آن بزودی اعلام می‌شود. 
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: در این فصل به دلیل انتشار ویروس کرونا و شرایط خاص حاکم بر فوتبال ایران و جهان به دلیل بیماری «کووید-۱۹» حتی امکان عدم برگزاری مسابقات نیز وجود داشت و بر همین اساس طبق قوانین TMS فیفا، همزمان با اعلام زمان نقل و انتقالات ابتدای فصل باید زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل نیز اعلام می‌شد. وی افزود: اکنون که برنامه دقیق پایان نیم‌فصل مسابقات اعلام شده، بنابراین زمان دقیق نقل و انتقالات زمستانی نیز تعیین و اعلام می‌شود که این بازه زمانی قطعا بعد از پایان دور رفت مسابقات خواهد بود. 
***
۲ آپشن پیشنهادی آلکنو چیست؟
سرپرست تیم ‌ملی والیبال ایران اعلام کرد نیامدن آلکنو به ایران قطعی نیست اما او ۲ آپشن را به فدراسیون ایران پیشنهاد داده است. 
امیر خوش‌خبر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خبرهایی که از تصمیم آلکنو مبنی بر نیامدنش به ایران منتشر شده است، توضیح داد: شخصا در این باره خبری قطعی نشنیده‌ام و نمی‌دانم این خبر چگونه منتشر شده است. 
او در ادامه با اشاره به قرارداد امضا شده فدراسیون و آلکنو اظهار کرد: در زمان امضای قرارداد با این مربی، وقتی که با آلکنو صحبت کردیم ۲ آپشن را پیشنهاد داد، اول اینکه سر موقع با شروع اردوهای تیم ‌ملی به ایران آمده و کار خود را شروع کند و سپس برای یک‌ اردوی تدارکاتی تیم عازم کازان شود. سرپرست تیم ‌ملی والیبال ادامه داد: آپشن دوم او هم این بود که اگر بازی‌های باشگاهی آنها به مراحل بالاتر رفت و آلکنو نتوانست به ایران بیاید، دستیار او آقای توتولو به ایران بیاید تا تمرینات تیم ‌ملی ایران را شروع کند و وقتی اردو یک مقدار جلو رفت، او به تیم‌ ملی ملحق شود. 
او در پایان تاکید کرد: البته مسائل کرونا و قرنطینه هم آپشن‌هایی بود که به آنها نپرداختیم. هدف این است که تیم‌ ملی چه با توتولو و چه با حضور شخص آلکنو کار خود را شروع کند و در ادامه هم یک اردو را در کازان داشته باشد تا از همانجا هم عازم مسابقات شود. 
***
اعتراف تلخ لمپارد بعد از ۲۳۰ میلیون پوند هزینه در تابستان
سرمربی تیم فوتبال چلسی اعتراف کرد این تیم آماده کسب جام در فصل جاری لیگ برتر نیست. به گزارش تلگراف، چلسی در ادامه ناکامی‌های خود در این فصل با ۲ گل به لسترسیتی باخت تا در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گیرد. حالا آینده فرانک لمپارد در این تیم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. چلسی در تابستان خریدهای زیادی داشت و با ۲۳۰ میلیون پوند خرید رکورد زد. بازیکنانی چون حکیم زیاش، تیمو ورنر، کای هاورتز و بن چیلول به این تیم پیوستند ولی آبی‌های لندن نتوانستند موفق باشند. 
فرانک لمپارد بعد از این دیدار گفت: شرایط سختی را در چلسی تجربه می‌کنم و فشار زیادی روی من است. من این شغل را بر عهده گرفتم، چون می‌دانستم شرایط سختی وجود خواهد داشت و اکنون باید بگویم ما آماده رقابت برای قهرمانی نیستیم. لمپارد همچنین گفت: ما محرومیت از خرید بازیکن در نقل و انتقالات داشتیم و مجبور بودیم در تابستان بازیکنان جدید زیادی بخریم. من انتظارات این باشگاه را درک می‌کنم، درست است یا غلط، چلسی باید برای قهرمانی بجنگد. ما در شرایطی که چلسی برای قهرمانی تلاش کند نیستیم. کار ما اصلا آسان نیست و نمی‌دانم چه چیزی رخ می‌دهد و چه آینده‌ای در انتظار من است. لستر در این دیدار بهتر از ما بازی کرد و شایسته کسب ۳ امتیاز بود. 
او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: من نمی‌توانم آینده‌ام را کنترل کنم. آنها تیزتر بودند و بیشتر می‌دویدند. لستر بسیار فرصت‌طلب بود و از موقعیت‌ها استفاده کرد.
***
توزیع واکسن، شرط برگزاری المپیک توکیو  نیست
سخنگوی ارشد دولت ژاپن اعلام کرد توزیع گسترده واکسن شرط برگزاری المپیک نیست. 
به گزارش ایسنا به نقل از Kyodo news، سخنگوی ارشد دولت ژاپن در کنفرانس مطبوعاتی‌ای که دیروز داشت، درباره برگزاری بازی‌های المپیک توکیو اعلام کرد: توزیع گسترده واکسن کرونا شرط برگزاری بازی‌های المپیک توکیو نیست و ما به دنبال بررسی اقدامات لازم برای برگزاری بازی‌های ایمن هستیم. این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که 80 درصد مردم ژاپن در یک نظرسنجی که اخیرا انجام شد، خواستار برنامه‌ریزی دوباره برای برگزاری بازی‌های المپیک یا لغو آن شدند.  با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ژاپن، «یوشی‌هیده سوگا» نخست‌وزیر ژاپن هم اعلام کرد واکسیناسیون مردم ژاپن از اواخر ماه فوریه آغاز می‌شود و افراد سالمند در اولویت قرار دارند.

Page Generated in 0/0173 sec