printlogo


کد خبر: 229686تاریخ: 1399/11/5 00:00
اخبار

ادامه کینه‌توزی اینستاگرام با سردار سلیمانی
پوستر لیگ‌های ووشو حذف شد
اینستاگرام پوستر لیگ‌های ووشوی ایران را که گرامیداشت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود حذف کرد. 
به گزارش ایسنا، فدراسیون ووشوی ایران پوستر رقابت‌های لیگ برتر مردان و زنان ایران با عنوان گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که این پست توسط اینستاگرام حذف شد. 
مدیران این نرم‌افزار و شبکه اجتماعی، پیش از این نیز در ایام سالگرد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، تصاویر و پست‌هایی را که کاربران این نرم‌افزار برای سردار سلیمانی منتشر کرده بودند حذف کردند. طبق اعلام فدراسیون ‌ووشو، رقابت‌های لیگ ووشوی مردان ۹ تا ۱۴ بهمن و لیگ ووشوی بانوان ۱۷ تا ۱۹ بهمن به میزبانی آکادمی ملی ووشوی ایران برگزار خواهد شد.
***
مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال برای آسیا صادر شد
باشگاه استقلال اعلام کرد مجوز حرفه‌ای این باشگاه برای آسیا صادر شد. با اعلام AFC مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۱ رسما صادر شد و به این ترتیب آبی‌پوشان مشکلی جهت شرکت در این رقابت‌ها ندارند. تیم استقلال با توجه به حذف سهمیه ترکمنستان و با تغییر در شیوه صعود تیم‌ها به لیگ قهرمانان آسیا، مجوز مستقیم شرکت در رقابت‌های سال جاری را گرفت. 
***
صالحی‌امیری: دخالتی در انتخابات فوتبال نداریم
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما روزانه با کمیته بین‌المللی المپیک و کمیته برگزاری بازی‌ها در ارتباط هستیم و المپیک برگزار می‌شود. 
به گزارش ایسنا، رضا صالحی‌امیری درباره ابهام در برگزاری المپیک توکیو گفت: فضای رسانه‌ای با فضایی که ما در آن قرار داریم متفاوت است. ما روزانه با IOC و کمیته برگزاری بازی‌ها در ارتباط هستیم و تا روز پنجشنبه مجموعه ارتباطات ما حاکی از برگزاری المپیک است. خبری را هم که یکی از رسانه‌ها ‌زده بود، هم ژاپن و هم IOC تکذیب کردند. 
او ادامه داد: جلسه‌ای نیز با سفیر ژاپن در ایران داشتم و او از قول دولت ژاپن اعلام کرد رویداد المپیک حتما برگزار می‌شود. کمیته بین‌المللی المپیک نیز مصمم به برگزاری المپیک است. از سال گذشته ۳ فرضیه مطرح شد؛ اول اینکه وضعیت قرمز باشد و ۲ هفته ورزشکاران قرنطینه شوند و المپیک بدون تماشاگر باشد. دوم، اگر وضعیت زرد و نارنجی باشد، حضور تماشاگران محدود باشد. فرضیه سوم نیز این است که وضعیت سفید باشد و انجام واکسیناسیون توسط IOC انجام شود و حضور بدون دغدغه قهرمانان و تماشاگران را شاهد باشیم. الان در وضعیت سوم هستیم و همه در حال گرفتن واکسن هستند. IOC هم متعهد شده به ورزشکاران 206 کشور واکسن را خواهد رساند. 
صالحی‌امیری درباره ورود کمیته ملی المپیک به انتخابات فدراسیون فوتبال هم گفت: همان‌طور که وزیر ورزش عنوان کرده، سیاست ما با وزارت ورزش همسان است و کمیته ملی المپیک هیچ‌گونه مداخله‌ای در فرآیند انتخابات فدراسیون فوتبال نداشته و نخواهد داشت. فوتبال بخشی از زندگی اجتماعی مردم شده است و باید شفاف‌سازی را در خود ایجاد کند تا هیچ‌گونه ابهام و ذهنیتی ایجاد نشود. انتخابات بدون رقابت بی‌معنی است و شفاف‌سازی و برگزاری انتخابات بدون کمترین حاشیه و شائبه مورد انتظار همه است. 
***
اظهارات سرمربی و کاپیتان زووله درباره درخشش قوچان‌نژاد
سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال زووله درباره درخشش قوچان‌نژاد صحبت کردند. 
به گزارش تسنیم، تیم زووله در چارچوب هفته هجدهم اردویسه هلند با هت‌تریک رضا قوچان‌نژاد 3 بر یک ویلم را شکست داد. 
یان استیخمن، سرمربی تیم زووله گفت: قوچان‌نژاد نقش خود را در زمین بخوبی می‌داند. پیش از ورودش به زمین با او صحبت کردم و توانست کارش را به نحو عالی انجام دهد. قوچان‌نژاد شایستگی‌اش را نشان داد و من از این بابت خوشحالم. فان پولن، کاپیتان تیم زووله نیز اظهار داشت: من هفته گذشته با سرمربی درباره رضا قوچان‌نژاد صحبت کردم. ما در طول فصل جاری دقایق اندکی برای بازی به او داده‌ایم. از 16 سالگی رضا را می‌شناسم. در بازی برابر ویلم روشن شد قوچان‌نژاد بازیکنی سرنوشت‌ساز و بسیار خطرناک است. 

Page Generated in 0/0065 sec