printlogo


کد خبر: 229718تاریخ: 1399/11/6 00:00
از سوی دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی اعلام شد
جزئیات نمایش فیلم‌های فجر در سینماهای مردمی

مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی با بیان اینکه آخرین سانس نمایش فیلم در جشنواره امسال، قبل از ساعت 20 خواهد بود، گفت: امسال به دلیل بیماری کرونا، در بخش سینماهای مردمی هیچ بلیتی در اختیار گیشه سینماها قرار نمی‌گیرد. 
به گزارش «وطن امروز»، محمدرضا فرجی گفت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها ۳۰‌درصد ظرفیت سالن نمایش در اختیار مخاطبان جشنواره فیلم فجر قرار می‌گیرد و بقیه سالن خالی خواهد بود تا مخاطبان با رعایت موازین بهداشتی در سالن حاضر شوند و در آرامش و بدون نگرانی فیلم‌ها را به تماشا بنشینند. 
مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی درباره ضدعفونی کردن سالن‌های نمایش هم گفت: به منظور رعایت موازین بهداشتی سانس‌های نمایش را به‌ گونه‌ای در نظر می‌گیریم که بعد از هر سانس، سالن سینما ضدعفونی شده و آماده برای پذیرایی تماشاگران برای سانس بعد باشد. 
وی درباره تعداد سالن‌های سینمای مردمی با توجه به کاهش ظرفیت سالن‌ها نیز گفت: به دلیل کاهش ظرفیت سالن‌های نمایش به خاطر بیماری کرونا، تعداد سالن‌های نمایش را افزایش می‌دهیم تا بتوانیم جوابگوی مخاطبان علاقه‌مند دیدن آثار جشنواره در مناطق مختلف باشیم. 
 محمدرضا فرجی همچنین درباره فروش بلیت فیلم‌های جشنواره فجر گفت: بلیت‌فروشی فیلم‌های جشنواره از طریق سامانه سمفا انجام می‌شود و امسال به دلیل بیماری کرونا هیچ بلیتی در اختیار گیشه سینماها قرار نمی‌گیرد. همه علاقه‌مندان خرید بلیت را از طریق سامانه سمفا انجام دهند.
وی در پاسخ به این سوال که آخرین سانس نمایش با توجه به شرایط منع رفت‌و‌آمد چه ساعتی خواهد بود، گفت: قطعا آخرین سانس نمایش فیلم‌ها در سالن‌های سینما به گونه‌ای خواهد بود که تماشاگران بتوانند خود را به خانه‌ها برسانند و قبل از ساعت ۲۰ پایان نمایش فیلم‌ها را در نظر می‌گیریم. 

Page Generated in 0/0047 sec