printlogo


کد خبر: 229720تاریخ: 1399/11/6 00:00
نمایشگاه مجازی کتاب تهران

هشدار به خریداران کتاب
بیست‌وهشتمین اطلاعیه نمایشگاه مجازی کتاب تهران به خریداران درباره سوء استفاده‌های احتمالی هشدار داد. به گزارش «وطن امروز»، بیست‌وهشتمین اطلاعیه مربوط به نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد و در آن، خطاب به خریداران این‌ نمایشگاه گفته شد تنها از درگاه سامانه نمایشگاه که کتاب‌ها در آن به نمایش در آمده است، خرید کنند. در این ‌اطلاعیه اعلام شده شماره تلفن ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تنها شماره اختصاصی پشتیبانی در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران است که در صورت لزوم از طریق آن با خریداران کتاب تماس گرفته می‌شود و تنها با شماره ۳۰۰۰۴۱۴۱ برای خریداران کتاب پیامک ارسال می‌شود. درگاه پرداخت در سامانه نمایشگاه تعریف شده است و به هیچ ‌عنوان در این‌ سامانه پول جابه‌جا نمی‌شود. همچنین در این‌ نمایشگاه هیچ ‌فرآیندی خارج از سامانه نمایشگاه رخ نمی‌دهد، بر این ‌اساس خریداران مراقب سوءاستفاده‌های احتمالی باشند. 
***
پشت‌پرده ترورهای موساد
چاپ دوم «تو زودتر بکش»؛ روایت نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی اسرائیل از ۶۰ سال ترورهای موساد، ترجمه و توسط انتشارات شهید کاظمی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران عرضه شده است. 
به گزارش «وطن امروز»، چاپ دوم «تو زودتر بکش»؛ روایت نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی اسرائیل از ۶۰ سال ترورهای موساد، از ترور مبارزان فلسطینی تا ترور عماد مغنیه و دانشمندان هسته‌ای و موشکی ایران به قلم نویسنده اسرائیلی و ترجمه وحید خضاب، همزمان با ایام نمایشگاه مجازی کتاب تهران توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد. کتاب «تو زودتر بکش» را رونین برگمن نوشته است. برگمن سالیان طولانی است که در عرصه «ژورنالیسم تحقیقی» فعالیت دارد و مقالات و کتب او (بویژه آنها که به زبان انگلیسی منتشر می‌شود) در سراسر جهان خوانندگان فراوانی دارد. 
کتاب «تو زودتر بکش»، آخرین اثر تحقیقی او است که سال گذشته منتشر شده و از همان آغاز، نظرهای فراوانی را به خود جلب کرده است. کتاب، روایتی «اسرائیلی» از پیش‌زمینه‌ها و روند تشکیل سازمان‌های اطلاعاتی این رژیم است و در این بین بیش از هر چیز بر ترورهای صورت گرفته از سوی این دستگاه‌ها (یا به تعبیر خود کتاب، «قتل‌های هدفمند» آنها) تمرکز دارد.

Page Generated in 0/0056 sec