printlogo


کد خبر: 229725تاریخ: 1399/11/6 00:00
مؤسسه بین‌المللی الهدی با 118 کتاب در نمایشگاه مجازی

آثار منتشرشده از سوی مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران عرضه شده است. 
به گزارش «وطن امروز»، این مؤسسه با ارائه حدود ۱۱۸ عنوان کتاب در موضوعات ادبیات، فلسفه، دین و مبانی مکتب نورانی اهل‌بیت(ع)، تاریخ و فرهنگ ملل، مبانی دیپلماسی فرهنگی و... در بخش «عمومی» و «بازار جهانی کتاب» نمایشگاه مجازی بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد. 
از جمله کتاب‌های ارائه‌شده توسط این انتشارات در بخش عمومی نمایشگاه مجازی کتاب تهران می‌توان به کتاب‌های «وارطانیان» سرگذشت بزرگ‌ترین جاسوس شوروی در ایران، «تاریخ اسلام در آفریقا»، «خوبان» مجموعه داستان‌هایی از تاجیکستان و کتاب‌های فرهنگ ملل که به معرفی فرهنگی سایر کشورها می‌پردازد، اشاره کرد. 
در بخش بین‌الملل نیز آثاری چون ترجمه کتاب «از گذشته ادبی ایران» نوشته مرحوم عبدالحسین زرین‌کوب به زبان انگلیسی، ترجمه کتاب «گزیده تاریخ ایران» نوشته شعبانی به زبان انگلیسی، ترجمه کتاب «جهانی دیگر» نوشته بنت‌الهدی صدر به زبان انگلیسی، ترجمه کتاب «اقلیم خاطرات» نوشته خانم فاطمه طباطبایی به زبان ترکی آذری، ترجمه کتاب «از سعدی تا آراگون» نوشته جواد حدیدی به زبان فرانسوی، کتاب «منهج مناظرات‌الانبیاء و الامام‌الصادق(ع)» تألیف سیده‌فاطمه حسینی میرصفی و... ارائه شده است. 
نمایندگی انتشارات بین‌المللی الهدی در بیشکک نیز در بخش بازار جهانی کتاب حضور یافته و به ارائه ۳۵ عنوان از آثار روسی انتشارات پرداخته است. ترجمه کتاب‌های «استخوان‌ خوک و دست‌های جذامی» و «روی ماه خداوند را ببوس» از مصطفی مستور، «هستی و مستی» از دینانی، «سیمای دانشوران» اثر ابوذر ابراهیمی‌ترکمان و «تصوف در ایران» اثر ارزشمند عبدالحسین زرین‌کوب از جمله کتاب‌های ارائه‌شده توسط این انتشارات است. 
مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی از سال ۱۳۶۳ تأسیس و تاکنون موفق به انتشار بیش از ۲۰۰۰ عنوان کتاب به ۴۱ زبان مختلف دنیا شده است.

Page Generated in 0/0050 sec