printlogo


کد خبر: 229740تاریخ: 1399/11/6 00:00
تأییدها و تکذیب‌ سیلی

گروه اجتماعی: سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس  راهور تهران دیروز اعلام کرد: مستنداتی مبنی‌بر برخورد فیزیکی نماینده با سربازمان داریم که کاملا  کفایت می‌کند و این مستندات را به مرجع قضایی ارسال کردیم. وی افزود: کار سرباز ما کاملا درست و قانونی بود و سرباز نباید به خودرویی که فاقد مجوز بود اجازه تردد در خط ویژه می‌داد.
همچنین فرمانده نیروی انتظامی ضمن دفاع از مامور راهور ناجا، گفت: در صورت احراز تقصیر نماینده مجلس، موضوع را تا احقاق حق سرباز وظیفه‌شناس پیگیری می‌کنیم. سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، اظهار کرد: دستورات ویژه برای حمایت از حقوق سرباز وظیفه راهور ناجا صادر شده است و در صورت احراز تقصیر نماینده مجلس، نیروی انتظامی با قاطعیت پیگیر این موضوع خواهد بود. 
وی با تاکید بر اینکه جانانه از حقوق کارکنان خود دفاع خواهیم کرد و هیچ‌گونه گذشتی نداریم، گفت: سربازان وظیفه را چون فرزندان خود می‌دانم و قطعا در صیانت از شخصیت، کرامت و حق و حقوق‌شان لحظه‌ای درنگ نمی‌کنم. فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: معاون حقوقی و امور مجلس ناجا و همچنین بازرسی کل نیروی انتظامی به این مساله ورود کرده‌اند و موضوع در دست بررسی است. 
همچنین سیدمحمد موحد، نایب‌رئیس اول کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «وطن امروز» درباره چگونگی برخورد با نماینده مجلسی که گفته شده است به صورت سرباز راهور ناجا سیلی‌ زده است، گفت: بنده اکنون در حوزه انتخابیه خود هستم و از ابعاد و صحت و سقم این قضیه بدرستی اطلاع ندارم جز اینکه در رسانه‌ها متوجه شده‌ام اما آنچه مسلم است اینکه هر نماینده‌ای باید شأن و شخصیت خود را بخوبی حفظ کند، چرا که وی نماینده یک شهر و منطقه است و در صورت بروز تخلفی محرز و مشخص از سوی وی، بی‌شک طبق مقررات قانونی با او برخورد می‌شود.  نایب‌رئیس اول کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این کمیسیون مجموعه‌ای از نمایندگان وجود دارند و کار بررسی و نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری می‌شود و در صورت شکایات یا بروز مشکلاتی، رفتار و عملکرد آنها مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد و چنانچه شکایتی علیه نماینده‌ای شود پیگیری می‌شود.
 
عنابستانی: نزدم!
با وجود اظهارات پلیس راهور ناجا، علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار تاکید دارد که بر صورت سرباز ناجا سیلی نزده است. وی دیروز گفت: سخنان پلیس راهور ناجا را شدیدا تکذیب می‌کنم و به زودی بیانیه می‌دهم.

Page Generated in 0/0052 sec