printlogo


کد خبر: 229848تاریخ: 1399/11/8 00:00
وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی: صدها نفر در اسرائیل بعد از تزریق واکسن‌کرونا گرفتند!
افشاگری لیبرمن علیه فایزر

افشاگری وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی درباره تبعات واکسیناسیون بی‌رویه در سرزمین‌های اشغالی مثل پتک بر سر نتانیاهو فرود آمد. دولت او از اواخر سال میلادی پیش، یک پروژه بشدت تبلیغاتی با واکسن‌های وارداتی فایزر- بیون‌تک از آمریکا و با شعار بیمه کردن همه صهیونیست‌های ساکن اراضی اشغالی از ویروس «کووید-19» را آغاز کرد و تا همین اواخر به خود می‌بالید که کشوری با سریع‌ترین نرخ واکسیناسیون شهروندانش در دنیاست. با این حال حتی تبلیغات وسیع رسانه‌های آمریکایی مثل سی‌ان‌ان و نیویورک‌تایمز درباره رکورددار بودن اسرائیل در سرانه تزریق واکسن و پایین آمدن آمار ابتلا نتوانسته فاجعه‌ای را که در شرف وقوع است از نظرها مخفی کند. دستگاه‌های تبلیغاتی صهیونیستی ادعا می‌کنند بیش از 70 درصد جمعیت 9 میلیون نفری اسرائیلی‌ها طی 5هفته اخیر دوز اول واکسن کرونای مشترک شرکت‌های فایزر و بیون‌تک را دریافت کرده و تزریق دوز دوم هم از مرز یک میلیون نفر گذشته اما آمار واقعی حاکی از آن است که حدود 6/2 میلیون نفر دوز اول و نزدیک به 2/1‌میلیون نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند. 
حالا آویگدور لیبرمن، یکی از سرشناس‌ترین سیاستمداران دست راستی هم‌طیف نتانیاهو از مخفی‌کاری وزارت بهداشت این رژیم درباره آمار ابتلا به کرونا پرده برمی‌دارد. وزیر جنگ و وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی دوشنبه‌شب گذشته در مصاحبه با شبکه ۱۳ تلویزیون این رژیم گفت: «از صحبت‌هایم با یک منبع بسیار موثق در وزارت بهداشت دریافتم که اطلاعات بسیار مهمی از افکار عمومی پنهان نگاه داشته شده است. صدها نفر که بیشتر آنها بزرگسال هستند، بعد از دریافت دوز دوم واکسن کرونا، مبتلا شده‌اند. این موضوع برای یک یا 10 نفر نیست، بلکه صدها نفر است. وزارت بهداشت در حال تحقیق درباره آن است ولی تصمیم گرفته که آن را مخفی کند». 
حتی پیش از لیبرمن هم پروفسور ناخمن ‌آش، هماهنگ‌کننده برنامه رژیم صهیونیستی برای مقابله با کرونا درباره ادعای شرکت فایزر مبنی بر ایجاد ایمنی واکسن مزبور پس از تزریق نوبت اول ابراز تردید کرده بود. همچنین ابتدای هفته جاری نیز سازمان اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی که به مرکز اطلاع‌رسانی ویروس کرونا در وزارت بهداشت این رژیم فرستاده بود، هشدار داد به دلیل واکسیناسیون بی‌رویه فشرده و گسترده ممکن است ویروس «کووید-19» به شکل نوعی کرونای اسرائیلی ظهور پیدا کند. بر اساس آمارهای رسمی وزارت بهداشت این رژیم تاکنون ۶۰۶,۳۶۵ نفر در فلسطین اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴,۴۹۸ نفر نیز جان خود را بر اثر آن از دست داده‌اند. با این حال ریچل شرایر، گزارشگر بهداشتی شبکه بی‌بی‌سی نیز از آمار مخفی‌شده مبنی بر ابتلای هزاران اسرائیلی پس از تزریق دوز اول فایزر- بیون‌تک خبر داده است. او می‌نویسد: «اسرائیل پیشتاز در واکسیناسیون عمومی کرونا، در ازای خرید مقدار زیادی واکسن نقش موش آزمایشگاهی دنیا را بازی کرده است. از این رو دانشمندان با علاقه اطلاعاتی را که اسرائیل ارائه می‌کند دنبال می‌کنند تا ببینند واکسیناسیون بخش بزرگی از جمعیت چه نتیجه‌ای داشته است».

Page Generated in 0/0060 sec