printlogo


کد خبر: 230484تاریخ: 1399/11/26 00:00
تلویزیون

تاریخ به روایت بناهای تاریخی در «تهران 14»
مجموعه مستند «تهران 14» با روایت تاریخ 100 سال اخیر تهران روی آنتن خواهد رفت. به گزارش «وطن امروز»، مجموعه «تهران 14» در هر قسمت با حضور در یک بنای تاریخی مهم شهر تهران، به روایت تاریخ سیاسی- اجتماعی 100 سال گذشته‌ تهران خواهد پرداخت. در این مجموعه، بناها و موقعیت‌های مکانی بهانه‌ای هستند برای مرور قصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی پایتخت ایران. فصل اول «تهران 14» در 52 قسمت به تهیه‌کنندگی سمیه عظیمی و کارگردانی داوود مرادیان در گروه اجتماعی شبکه ۵ سیما برای پخش در ایام نوروز در حال تولید است. 
***
نگارش فیلمنامه «بچه مهندس ۴» به پایان رسید
تصویربرداری سریال «بچه مهندس ۴» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی ادامه دارد. به گزارش «وطن امروز»، سری چهارم سریال «بچه مهندس» در ۳۰ قسمت ساخته می‌شود و مانند سری قبل، حسن وارسته به همراه یک گروه چندنفره کار نویسندگی آن را بر عهده دارند. نگارش این سریال به پایان رسیده و تصویربرداری آن به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی ادامه دارد. ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، عبدالرضا اکبری، سهند جاهدی، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی و امید روحانی بازیگرانی هستند که تا امروز مقابل دوربین سریال جدید احمد کاوری رفته‌اند.
***
تولید ۲ قسمت باقیمانده «پایتخت۶» آغاز شد
تولید ۲ قسمت باقیمانده فصل ششم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم کلید خورد. به گزارش «وطن امروز»، فیلمبرداری ۲ قسمت پایانی فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در مازندران آغاز شد. الهام غفوری، تهیه‌کننده «پایتخت» اعلام کرد: سال گذشته به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا، تولید و پخش فصل6 «پایتخت» ناتمام ماند و ما بر خود وظیفه دانستیم حتما ۲ قسمت پایانی «پایتخت‌۶» را تولید و پخش کنیم تا پرونده این فصل بسته شود. غفوری در ادامه گفت: فیلمبرداری ۲ قسمت پایانی «پایتخت‌۶» در استان مازندران آغاز شده و قرار است عید نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن تلویزیون برود. 
***
گروه جدید بازیگران سریال نوروزی شبکه ۲ مقابل دوربین رفتند
ادامه تصویربرداری سریال نوروزی «همبازی» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی نوید محمودی در تهران در حال انجام است. به گزارش «وطن امروز»، همایون ارشادی، نیلوفر کوخانی، محیا دهقانی، رویا جاویدنیا و محمد حیدری به گروه بازیگران مجموعه «همبازی» اضافه شدند. با توجه به اینکه سریال «همبازی» برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده است ۲ گروه تصویربرداری در تهران مشغول ضبط آن هستند. دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مریم مؤمن، آتیلا پسیانی، علیرضا استادی، امیر کاظمی، خیام وقار، پادینا کیانی و زهره نعیمی نیز پیش‌تر جلوی دوربین سروش محمدزاده رفته بودند. «همبازی» ملودرام عاشقانه‌ای است که سعی دارد در فضایی جدید با قصه‌ای اجتماعی به قلم وحید حسن‌زاده و مریم اسمی‌خانی با طراحی نوید محمودی به روابط جوانان، اشتغال و هویت نگاه ویژه‌ای داشته باشد. «همبازی» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه ۲ سیما برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ تهیه و تولید می‌شود.

Page Generated in 0/0063 sec