printlogo


کد خبر: 230530تاریخ: 1399/11/27 00:00
تلویزیون

سریال «بوتیمار» گزینه احتمالی نوروز شبکه ۳
با ادامه تصویربرداری سریال «بوتیمار» که به عنوان گزینه احتمالی نوروز شبکه ۳ سیما معرفی می‌شود، ۲ بازیگر به این مجموعه اضافه شدند. 
به گزارش «وطن امروز»، به دنبال تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» رامین ناصرنصیر و شهاب عباسی به تیم بازیگری این سریال اضافه شده و مقابل دوربین رفتند. ناصرنصیر با نقش مدیر بیمه و شهاب عباسی در لباس پلیس به تیم این مجموعه تلویزیونی پیوسته‌اند. مهران مهام، تهیه‌کننده سریال «بوتیمار» با اشاره به اینکه این سریال یکی از گزینه‌های نوروزی شبکه ۳ است، تاکید کرد: بر اساس روند قصه، اضافه شدن بازیگران دیگر به تیم تولید همچنان امکان دارد. هم‌اکنون تیم تولید در شمال شرقی پایتخت مشغول کار هستند و همچنان بر اساس قصه، بازگشت گروه به شمال امری بدیهی است. حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، اشکان اشتیاق، سارا مقربی، ندا کوهی، علیرضا درویش، سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سامی غریبی و دانیال جعفری بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند. 
***
«سرقت پول» به شبکه ۵ رسید
سریال «سرقت پول» از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، سریال «سرقت پول» به کارگردانی «الکس پینا» از امشب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود و روز بعد در ۲ نوبت (ساعت ۹ و ۱۹) تکرار خواهد شد. داستان مجموعه تلویزیونی سرقت پول با عنوان اصلی Money Heist با محوریت یک هکر جوان به نام پروفسور که ۸ سارق حرفه‌ای را دور خود جمع کرده است روایت می‌شود که تصمیم به سرقت پول از بانک دارند. در این سریال اورسولا کوربیرو، ایتزیار ایتونو، آلفارو مورتی، پاکو توس، پدرو آلونسو، ایستر آیسبو، آلبا فلورنس، میگل هیران و جیمی لورنته ایفای نقش می‌کنند. خلاصه ۳ فصل ابتدایی این سریال از یکشنبه تا چهارشنبه هفته جاری ساعت ۲۳ پخش می‌شود و فصل جدید آن از هفته آینده از شنبه تا چهارشنبه در همین ساعت روی آنتن می‌رود.

Page Generated in 0/0059 sec