printlogo


کد خبر: 230544تاریخ: 1399/11/27 00:00
اخبار

فولاد خراسان در یک‌قدمی خرید شهرخودرو
رحمتی سرمربی باقی می‌ماند
رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: تا پایان فصل هزینه‌های تیم شهرخودرو باید تامین شود، لذا گفت‌وگوهایی با شرکت‌های مختلف انجام شده است که یکی از این شرکت‌ها مجموعه فولاد خراسان است. 
احسان اصولی در گفت‌وگو با فارس در رابطه با واگذاری امتیاز شهرخودرو به فولاد خراسان، اظهار داشت: صاحب امتیاز باشگاه لیگ برتری استان، مردم خراسان رضوی هستند، مردم مطالبه دارند این تیم در بالاترین سطح فوتبال کشور همچنان باقی بماند. 
رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: جمعیت قابل توجهی از هواداران نگران و دغدغه‌مند هستند که اتفاقی که برای شرکت شهرخودرو افتاده است روی این تیم اثر بگذارد، لذا ما برای اینکه این امتیاز دچار مشکل نشود و اتفاقاتی که برای ابومسلم، پیام و دیگر تیم‌های لیگ برتری خراسان افتاد، از کورس مسابقات لیگ برتر حذف شدند و هیچ نشانی از آنها باقی نمانده است، برای این تیم رخ ندهد. 
وی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی به فکر مراقبت از این تیم است تا امتیاز آن باقی بماند و قبل از اینکه دیر شود فکری به حال این موضوع شود، ادامه داد: بر همین اساس استاندار پیگیری‌هایی را انجام داده و ما هم در هیأت فوتبال به عنوان متولی فوتبال خراسان رضوی، پیگیر این موضوع هستیم تا این امتیاز دچار مشکل نشود. بر همین اساس مجموعه‌های مختلفی برای مذاکره پیشنهاد و کاندیدا شدند تا مسؤولیت امتیاز، حمایت و اسپانسری تیم را به عهده بگیرند. 
اصولی تصریح کرد: بخشی از این موضوع مسائل حقوقی و قضایی است و از آنجا که اطلاعی در این باره ندارم، ورود نمی‌کنم و این موضوع به تصمیمات خبرگان حقوقی استان برمی‌گردد که در این باره تصمیم‌گیری می‌شود و به جمع‌بندی می‌رسند. اما آنچه برای ما مسلم است این است که تا پایان فصل هزینه‌های این تیم باید تامین شود، لذا گفت‌وگوهایی با شرکت‌های مختلف انجام شده که یکی از این شرکت‌ها مجموعه فولاد خراسان است. 
رئیس هیأت فوتبال با بیان اینکه شهردار مشهد هم در این باره نامه‌ای را به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی زده است، خاطرنشان کرد: ارکانی، نماینده مردم نیشابور که رئیس مجمع نمایندگان استان هم هست پیگیر موضوع شد، البته با مجموعه‌های دیگری جز فولاد خراسان هم طرح موضوع شده و همزمان پیگیری می‌شود. 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر تغییر سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم شهرخودرو متذکر شد: این تغییر به هیچ عنوان باعث تغییر سرمربی این تیم، آقای رحمتی نمی‌شود. جا دارد در همین‌جا از آقای سیدمهدی رحمتی بابت زحماتی که برای این تیم کشید، تشکر کنم، حفظ این تیم از همه چیز برای ما مهم‌تر است و آقای رحمتی در نقش ناجی و نگهدارنده این تیم بخوبی کار می‌کند. 
***
اعزام ۱۶ تکواندوکار به بلغارستان، ترکیه و صربستان
فدراسیون تکواندو از اعزام تیم‌های مردان و زنان ایران به رقابت‌های بین‌المللی در ۲ کشور ترکیه و بلغارستان خبر داد. 
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم ‌ملی تکواندوی مردان با ترکیب آرمین هادی‌پور، حسین لطفی، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری، سجاد مردانی و سعید رجبی در تورنمنت بلغارستان شرکت می‌کند و بعد از آن به مدت ۸ روز در شهر وارنا تمرینات مشترکی را با ملی‌پوشان بلغارستان و ۲ تیم اروپایی دیگر پشت سر می‌گذارد. 
این تیم ۱۴ اسفندماه ایران را به مقصد بلغارستان ترک می‌کند و در نهایت ۲۶ اسفندماه به کشور بازمی‌گردد. 
همچنین تیم بانوان ایران با ترکیب مهلا مومن‌زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، یلدا ولی‌نژاد، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ اسفندماه در رقابت‌های بین‌المللی استانبول ترکیه به میدان می‌رود و سپس ۲۳ اسفند نیز به منظور برپایی اردوی مشترک با تیم صربستان به این کشور سفر کرده و چهارم فروردین‌ماه به ایران بازمی‌گردد.
***
 پوچتینو: برای شکست بارسلونا به نیوکمپ می‌رویم
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد این تیم برای شکست بارسلونا راهی نیوکمپ خواهد شد. 
پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا را پیش‌رو دارد. 
دیدار رفت ۲ تیم سه‌شنبه هفته جاری در نیوکمپ برگزار خواهد شد. 
مائوریسیو پوچتینو قبل از این بازی گفت: تیم خاصی منتظر ما است. بارسلونا در هر حالتی بارسلوناست، با این حال ما به دنبال پیروزی برابر این تیم در نیوکمپ هستیم. ۲ بازیکن سرشناس خود را در اختیار نداریم ولی به تیمم اطمینان دارم. بدون شک دوست داشتم همه بازیکنان را در اختیار داشتم با این حال دلیلی برای بهانه گرفتن وجود ندارد. تفکر پیروزی در تیم شکل گرفته است و می‌خواهیم بارسلونا را شکست دهیم. 
او درباره نبود نیمار گفت: می‌دانم نیمار بازیکن بزرگی است و جای خالی او را احساس خواهیم کرد اما ما می‌خواهیم بدون این ستاره خود این مانع سخت را پشت سر گذاریم. فوتبال پر از اتفاقات و چالش‌هاست. می‌خواهیم به این طلسم پایان دهیم و به دور بعد راه پیدا کنیم. پاری‌سن‌ژرمن قبل از دیدار برابر بارسلونا توانست با نتیجه ۲ بر یک نیس را در لیگ فرانسه شکست دهد تا موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کند. 
پوچتینو درباره این بازی گفت: همه دیدارها سخت هستند. از این پیروزی خوشحالیم. با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. روی اشتباهی که مارکینیوش مرتکب شد، دروازه ما باز شد. چنین اشتباهاتی در فوتبال وجود دارد و من مشکلی با آن ندارم. 

Page Generated in 0/0052 sec