printlogo


کد خبر: 230907تاریخ: 1399/12/6 00:00
استادعلی نصیریان:
من هم مثل همه مردم واکسن ایرانی کرونا می‌زنم

علی نصیریان گفت: اگر واکسن ایرانی کرونا بیاید و واکسیناسیون آغاز شود من هم مثل همه مردم، نوع ایرانی واکسن را تزریق می‌کنم.  به گزارش «وطن امروز»، علی نصیریان، پیشکسوت سینما و تلویزیون پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر حالم خوب است و وضعیت عمومی‌ام هم مشکل خاصی ندارد، سعی می‌‌کنم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و خانه‌نشینی کاری کنم که مبادا به بیماری کرونا مبتلا شوم. وی در همین راستا به میزان گفت: نزدیک به یک‌سال است خانه‌نشین هستم، البته با شرایط سنی من و شیوع بیماری کرونا این بهترین کار است، زیرا این بیماری به هیچ وجه شوخی ندارد و ممکن است خیلی راحت فرد را مبتلا کند. این بازیگر از رد کردن پیشنهادات بازی گفت و افزود: امسال پیشنهادات زیادی برای بازی داشتم اما فارغ از کیفیت آثار، همه را به خاطر بیماری کرونا رد کردم. مثل هر بازیگری دوست دارم جلوی دوربین بروم اما ترجیحم کار در شرایط ایده‌آل ‌است. 
نصیریان با اشاره به تزریق واکسن کرونا اضافه کرد: هنوز که واکسن داخلی کرونا نیامده است اما شخصا به خارجی و ایرانی بودن تعصب ندارم، اگر واکسن ایرانی کرونا بیاید و واکسیناسیون آغاز شود، من هم مثل همه مردم نوع ایرانی واکسن را تزریق می‌کنم. وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: وقتی یک واکسن به صورت عمومی ‌زده می‌شود بدون‌شک آزمون و خطای خود را پشت سر گذاشته است، از سویی ما پزشکان خوبی داریم که به نظرم باید به آنها اعتماد کنیم. 
***
    انتقاد بنیامین از خود تحقیری کرونایی   
بنیامین بهادری، خواننده موسیقی پاپ گفت: از آنچه ما تصور می‌کنیم، اوضاع در آمریکا درباره واکسن کرونا خیلی بدتر است و برخلاف تبلیغات رسانه‌ای، تنها درصد خیلی کمی از مردم آمریکا توانسته‌اند واکسن بزنند.  به گزارش «وطن‌امروز»، این خواننده درباره واکسن کرونا گفت: واقعیت این است که در خیلی از کشورهای دنیا اصلا واکسن کرونا به دست‌شان نرسیده است، حتی مرفه‌ترین کشورهای دنیا هم شامل این موضوع می‌شوند. وی ادامه داد: اینکه تصور می‌شود در اغلب کشورهای غربی و آمریکا همه واکسن زده‌اند، یک باور غلط و دروغ است، زیرا بر اساس اطلاعات بنده از دوستان مستقر در آمریکا، درصد خیلی کمی از مردم این کشور واکسن زده‌اند که آن هم شامل گروه‌های درمانی و افراد بالای 65 سال می‌شود. این خواننده گفت: متاسفانه عده‌ای از روی عدم آگاهی می‌گویند ما ملت بیچاره‌ای هستیم که برخلاف مردم کشورهای دیگر هنوز واکسن نزده‌ایم، لطفا بیایید با خودمان منصف باشیم و با اخبار غلط درباره واکسن زدن کشورهای دیگر خودمان را گول نزنیم، هر چند این جوسازی‌ها دیگر برای اغلب مردم نخ‌نماست.

Page Generated in 0/0068 sec