printlogo


کد خبر: 230978تاریخ: 1399/12/9 00:00
اخبار

انتقاد کارشناس فوتبال پرتغال
از بنفیکا؛ چرا طارمی را نخریدید؟
کارشناس و گزارشگر فوتبال پرتغال در مصاحبه‌ای به انتقاد شدید از بنفیکا پرداخت و اظهار داشت: چرا طارمی را در تابستان به جای پورتو نخریدید؟
اوضاع در لیسبون چندان مناسب نیست و بنفیکا یکشنبه‌شب سومین تساوی متوالی خود را نیز به ثبت رساند تا از پورتو و رسیدن به رتبه‌های بالای جدول فاصله گیرد. خورخه خسوس در آستانه اخراج از مربیگری بنفیکا قرار گرفته و انتقادها از این تیم به بالاترین حد رسیده است.
به نقل از سایت بانکادا، پس از درخشش طارمی در پورتو این صحبت پیش آمده که چرا بنفیکا زودتر از رقیب اصلی خود برای خرید ستاره ایرانی اقدام نکرده است. در این باره، پدرو هنریکوئس اظهار داشت: طارمی که در ریوآوه گلزنی می‌کرد می‌توانست به بنفیکا بیاید ولی این تیم او را نخواست. باید بفهمیم که چرا. او این کیفیت بالا را با چنین قیمتی به نمایش می‌گذارد و برایم سوال است که چرا بنفیکا او را نخواست.
این بازیکن سابق بنفیکا و پورتو و کارشناس و گزارشگر کنونی پرتغال همچنین گفت: طارمی کاملاً در دست بنفیکا بود و به دلیل قیمت پایین او، این تیم می‌توانست به‌راحتی این بازیکن ایرانی را خریداری کند. همچنین می‌توانست پدرو گونسالوس یا نونو سانتوس را نیز جذب کند ولی به «اورتون» و «پدرینیو» دل بست و آنها نیز اشتباهات زیادی در این فصل داشتند.
 
سویا حق ندارد با آزمون مذاکره کند/اسپانیا برای «سردار» بهتر است
یک مدیر برنامه روس گفت: باشگاه سویای اسپانیا حق ندارد با سردار آزمون مذاکره کند اگر نه باشگاه زنیت به یوفا شکایت خواهد کرد.
رسانه‌های اسپانیا در روزهای گذشته از آغاز مذاکره باشگاه سویای اسپانیا با سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ خبر داده‌اند.
«دیمیتری سلیوک» مدیر برنامه روس که در اسپانیا زندگی می‌کند، در این باره مدعی شد بدون شک آزمون از اروپا و اسپانیا پیشنهاد دارد ولی باشگاه سویا حق ندارد بدون اجازه زنیت با این مهاجم ایرانی مذاکره کند.
دیمیتری گفت: آزمون یک مهاجم خوب است. شک ندارم که تیم‌هایی از اروپا از جمله از اسپانیا به او علاقه دارند. درباره سویا، به طور خاص من مطمئن نیستم که اطلاعات واقعی باشد. یک باشگاه اروپایی در مدت زمان ۶ ماه مانده به نقل و انتقالات تابستانی اعلام نمی‌کند که قصد دارد فلان بازیکن را جذب کند. اگرچه برای آزمون، بازی در لیگ اسپانیا راحت‌تر از ایتالیا و انگلیس است.
وی درباره مذاکره باشگاه سویا با سردار آزمون، تاکید کرد: سویا نمی‌تواند بدون اجازه زنیت با آزمون مذاکره کند. در این صورت زنیت به یوفا شکایت می‌کند و سویا جریمه خواهد شد. اما سویا یک باشگاه حرفه‌ای است و قوانین را زیر پا نمی‌گذارد.
این مدیر برنامه در واکنش به اینکه گفته می‌شود سویا آماده پرداخت ۲۰ میلیون یورو برای آزمون است، گفت: این مبلغ می‌توانست بالاتر هم باشد اما نه در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا؛ زمانی که مسابقات فوتبال در اروپا و اسپانیا بدون تماشاگر برگزار می‌شود.
 
انتقاد تند رسانه‌های ایتالیایی دزدی و رسوایی، هدیه به رئال‌مادرید!
رسانه‌های ایتالیایی بشدت از قضاوت داور دیدار آتالانتا و رئال‌مادرید انتقاد و آن را دزدی، رسوایی و هدیه به سفیدپوشان عنوان کردند.
به گزارش بی‌ساکر، پیروزی یک بر صفر رئال‌مادرید برابر آتالانتا در دیدار رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تحت تاثیر قضاوت داور قرار گرفت. توبیاس اشتیلر تصمیم گرفت در دقیقه ۱۷ رمو فرولر را به خاطر خطا روی فرلان مندی اخراج کند. این اتفاق موجب شد آتالانتا نتواند بازی مورد نظرش را به نمایش بگذارد و تنها دفاع کند.
رسانه‌های ایتالیایی بشدت از قضاوت داور آلمانی انتقاد کردند. توتو اسپورت داوری را فاجعه، دزدی و رسوایی عنوان و عملکرد تیم گاسپرینی را قهرمانانه توصیف کرد. این نشریه نوشت که فرولر تنها باید با کارت زرد جریمه می‌شد. 
گاتزتا دلو اسپورت نوشت: کارت قرمزی وجود نداشت و داور آن را به مادرید هدیه کرد. اشتیلر با تبدیل کارت زرد به قرمز در دقیقه ۱۷ شرایط بازی را عوض کرد. او در رابطه با کاسمیرو که قصد فریب داور را داشت برای نشان دادن کارت زرد دوم 2 بار فکر کرد. 
کوریره دلو اسپورت، یوفا را مخاطب قرار داد و نوشت: «ما به تنهایی می‌توانیم آنها را حذف کنیم.» ایتالیایی‌ها معتقدند یوفا برای تیم‌های کشورشان احترامی قائل نیست‌.
 

Page Generated in 0/0072 sec