printlogo


کد خبر: 230988تاریخ: 1399/12/9 00:00
در آیین پایانی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی
فخیم‌زاده و نجفی تقدیر شدند

در آیین پایانی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، «محمدعلی نجفی» و «مهدی فخیم‌زاده» کارگردانان پیشکسوت سینما و تلویزیون تجلیل شدند. به گزارش «وطن‌امروز»، مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی به دبیری سعید نجاتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با معرفی برگزیدگان این جشنواره در سالن فخرالدین اسعد گرگانی در گرگان برگزار شد. 
سعید نجاتی، دبیر این رویداد گفت: از سازمان سینمایی و بنیاد امام رضا(ع) به خاطر شکل‌گیری این جشنواره که به نام حضرت متبرک است، از همکاران دبیرخانه‌، از همه عزیزانی که بدون منت آمدند ‌و ما را کمک کردند، تشکر می‌کنم. انجمن سینمای جوانان ایران به همراه بنیاد امام رضا(ع) ۱۰ فیلم تولید کرد؛ این کار از آن کارهایی است که معمولا در جشنواره‌ها رخ نمی‌دهد. خواهشم این است که اگر جایی فستیوال برگزار می‌کند، فیلم مرتبط با آن را تولید کند. امیدوارم این اتفاق در دوره‌های بعدی هم رخ دهد. 
در ادامه، بزرگداشت محمدعلی نجفی و مهدی فخیم‌زاده ۲ کارگردان پیشکسوت برگزار شد.
نجفی بیان کرد: زبانم از بیان احساسم قاصر است. من در اصفهان به دنیا آمده و در تهران تحصیل و زندگی کرده‌ام اما برایم ارزشمند است که در یک شهر و استان ارزشمند با این سابقه تاریخی مورد تقدیر قرار گرفته‌ام. وقتی زبان از بیان احساس قاصر است، موسیقی متولد می‌شود. از همه ممنونم. امیدوارم قدر این لحظات را بدانم.
در ادامه محمدرضا عرب، سخنگوی کانون کارگردانان که برای دریافت لوح تقدیر فخیم‌زاده به روی سن آمده بود، بیان کرد: آقای فخیم‌زاده گفتند بگویم به دلیل اینکه از نظر پزشکی امکان سفر نداشتند این لوح را من به جای‌شان دریافت و از همه تشکر کنم.

Page Generated in 0/0068 sec