printlogo


کد خبر: 231009تاریخ: 1399/12/10 00:00
اخبار

لغو مراسم حمل مشعل المپیک در صورت حضور جمعیت زیاد
کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو اعلام کرد در صورتی که جمعیت زیادی در مراسم حمل مشعل حضور داشته باشند، این مراسم لغو خواهد شد. به گزارش ایسنا به نقل از Kyodo news، کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو برای مراسم حمل مشعل المپیک تشکیل جلسه داد. در این جلسه تصمیم گرفته شد اگر جمعیت زیادی در طول مسیر حمل مشعل حضور داشت مراسم تعلیق شود. کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام کرد مردم را تشویق می‌کند برگزاری مراسم را از ۱۲ تا ۲۵ مارس (۲۵ اسفند تا ۵ فروردین) به صورت آنلاین تماشا کنند. افرادی هم که در محل حضور دارند حتما باید ماسک بزنند و فاصله خود را با دیگران حفظ کنند. افرادی که مشعل را حمل می‌کنند باید از 2 هفته قبل از آغاز مراسم تست کرونا بدهند. سیکو هاشیموتو، رئیس بازی‌های المپیک توکیو اعلام کرد: در برگزاری مراسم حمل مشعل، ایمنی  برای ما در اولویت قرار دارد. قرار است درباره حضور تماشاگران نیز پنجم فروردین تصمیم‌گیری شود.
***
پروتکل‌های رسانه‌ای مجمع فدراسیون فوتبال مشخص شد
لایو اینستاگرامی ممنوع
فدراسیون فوتبال پروتکل‌های رسانه‌ای مجمع انتخاباتی این فدراسیون را مشخص کرد. مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صبح امروز در سالن اجلاس سران در شرایطی برگزار می‌شود که این فدراسیون پروتکل‌های رسانه‌ای را برای حضور افراد و نمایندگان رسانه‌های جمعی مشخص کرد. طبق برنامه، آی‌دی‌کارت‌های صادره به نام فرد تنها ملاک جهت ورود اهالی رسانه به داخل مجمع است و افرادی که آی‌دی‌کارت نداشته باشند، به هیچ عنوان حق ورود به مجمع را نخواهند داشت. همچنین لایو اینستاگرامی افراد و گروه‌های رسانه‌ای ممنوع است و نمایندگان فدراسیون در جلسه در صورت مشاهده، آی‌دی‌کارت خبرنگار مربوط را ضبط خواهند کرد. همچنین بلافاصله بعد از پایان مجمع و انتخاب رئیس، نشست خبری سکاندار جدید فدراسیون فوتبال در سالن کنفرانس شهید رضایی‌نژاد برگزار خواهد شد. فدراسیون فوتبال پروتکل‌های دیگری را برای حضور تصویربرداران و عکاسان و خبرنگاران در نظر گرفته و قرار است هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شود. انتخابات فدراسیون فوتبال امروز با رقابت مصطفی آجرلو، کیومرث هاشمی، شهاب عزیزی‌خادم و علی کریمی برای کسب کرسی ریاست این فدراسیون برگزار خواهد شد. 
***
جزئیات توافق جدید مهدی قائدی و باشگاه استقلال
مسؤولان باشگاه استقلال در مذاکرات طولانی‌مدتی که با مهاجم تاثیرگذار خود داشتند به توافق رسیدند خواسته‌های این بازیکن را به صورت تعاملی و «برد» طرفین اجرایی کنند. یکی از چالش‌های این روزهای استقلال، اصلاح مبلغ قرارداد مهدی قائدی، مهاجم شماره ۱۰ این تیم بود که به نشانه اعتراض به مبلغ قراردادش، چند روزی را در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نکرد. قائدی بعد از آنکه با انتشار پستی در فضای مجازی به صورت تلویحی خبر از بازگشت به تمرین داد، ظهر دیروز نیز با حضور در تمرین، خیال آبی‌ها را راحت کرد. قائدی که خواهان اصلاح مبلغ ۹۰۰ میلیونی قراردادش بود و گفته می‌شد با اینکه تا سال ۱۴۰۲ با باشگاه قرارداد دارد اما خواهان بند فسخ در ازای مبلغی بوده است، به صورت ضمنی موافقت خود را با پیشنهاد باشگاه اعلام کرد. گویا توافق طرفین به این ترتیب است که مبلغ قرارداد قائدی افزایش یابد اما بند فسخ در قرارداد وی قرار نگیرد و به جای آن در صورت ترانسفر قائدی، مبلغی که بعدا مشخص خواهد شد، به عنوان حق رشد این بازیکن از قراردادش به استقلال تعلق گیرد. این توافق هنوز مکتوب نشده و ممکن است طی روزهای آینده به شکل متمم به قرارداد مهاجم شماره ۱۰ آبی‌پوشان اضافه شود. قائدی در ۲ فصل اخیر عملکرد مطلوبی داشته و می‌توان او را بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن ۲ فصل اخیر آبی‌پوشان و یکی از برترین بازیکنان شاغل در فوتبال ایران دانست که اخیرا در مقایسه مبلغ قراردادش با خیلی از بازیکنان لیگ برتری و حتی همبازیانش، خواهان اصلاح در مبلغ آن شده بود. 

Page Generated in 0/0062 sec