printlogo


کد خبر: 231136تاریخ: 1399/12/13 00:00
تلویزیون

آغاز تصویربرداری سریال «خودخواسته»
 تصویربرداری سریال «خودخواسته» به کارگردانی علیرضا بذرافشان آغاز شد. به گزارش «وطن‌امروز»، تصویربرداری سریال «خودخواسته» به کارگردانی علیرضا بذرافشان آغاز شد.  امیرعلی نبویان و علی دادرس نویسنده‌های این کار هستند و سریال در ژانر کمدی- معمایی به نگارش درآمده است. همچنین عزت‌الله مهرآوران یکی از بازیگران این سریال است. این سریال ۳۰ قسمتی برای شبکه یک سیما به نگارش درآمده است و تهیه‌کنندگی آن را امیرحسین طالبی‌کاشانی و سعید سالارزهی به عهده دارند. بذرافشان کارگردانی سریال‌های از سرنوشت، گسل، هفت سنگ، نابرده رنج و... را برای تلویزیون به عهده داشته است، همچنین طالبی‌کاشانی نیز تهیه‌کنندگی سریال‌های دنگ‌و‌فنگ روزگار، چای نت، جنگ 77 و... را برای تلویزیون در کارنامه دارد. 
 
نازنین فراهانی همبازی آذرنگ در سریال «مستوران» شد
 نازنین فراهانی، بازیگر سریال «مستوران» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی شد. به گزارش «وطن‌امروز»، نازنین فراهانی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، بازیگر سریال «مستوران» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی شد. پیش از این حضور حمیدرضا آذرنگ در این سریال، رسانه‌ای شده بود.  سریال «مستوران» تازه‌ترین محصول سازمان هنری- رسانه‌ای اوج به تازگی در شهرک سینمایی مستوران کلید خورده است.  فصل اول این سریال که برگرفته از قصه‌های کهن ایرانی است در ۲۶ قسمت تولید خواهد شد و مجری طرح این مجموعه «استودیو بادبان» است. سازمان هنری- رسانه‌ای اوج سریال «مستوران» را برای پخش از رسانه ملی می‌سازد. سیدجمال سیدحاتمی تجربه کارگردانی فیلم سینمایی «لاک قرمز» و همچنین سریال‌های «محکومین» و «سرگذشت» را در کارنامه کاری خود دارد. 
 
خلاصه‌ای از فصل ششم سریال «پایتخت» پخش خواهد شد
 قرار است خلاصه‌ای از فصل ششم سریال «پایتخت» از عید مبعث راهی آنتن شود و 2 قسمت باقی مانده آن روزهای 29 و 30 اسفند ماه پخش خواهد شد.  به گزارش «وطن‌امروز» مدیر روابط عمومی معاونت سیما در خبری اعلام کرده خلاصه‌ای از فصل ششم سریال «پایتخت» از عید مبعث راهی آنتن می‌شود.  برخلاف فصل ششم که آرش عباسی، نویسندگی این کار را برعهده داشت، ۲ قسمت پایانی این سریال در فصل ششم را محمد تنابنده نویسندگی می‌کند، البته مثل همیشه محسن تنابنده طراح، سرپرست فیلمنامه و مشاور کارگردان و بازیگردان سریال خواهد بود. قرار است شب‌های ۲۹ و ۳۰ اسفندماه قسمت‌های جدید به آنتن برسد؛ قسمت‌هایی که کماکان در رامسر جلوی دوربین سیروس مقدم است.  در این دو قسمت جدید مهران احمدی، بازیگر نقش «بهبود فریبا» و سارا و نیکا، دختران نقی معمولی در داستان حضور ندارند. محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی و غلامعلی رضایی از بازیگران اصلی این سریال هستند.
 

Page Generated in 0/0177 sec