printlogo


کد خبر: 231140تاریخ: 1399/12/13 00:00
آخرین خبر ها از سریال نوروزی شبکه یک
فیلمبرداری سریال «نون خ» پایان یافت

فیلمبرداری فصل سوم سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی دیروز سه‌شنبه ۱۲ اسفند به پایان رسید.
به گزارش «وطن امروز»، فیلمبرداری فصل سوم سریال «نون خ» اواسط مهرماه با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در تهران آغاز شد و بعد از بیش از ۱۴۰ روز، صبح  دیروز سه‌شنبه ۱۲ اسفند به پایان رسید.
مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال «نون خ» در متنی با تشکر از همکاران و عوامل سازنده سریال نوشت:
«پروردگار مهربان را شکرگزارم که در انتهای سال سرد و سختی که بر همه ما گذشت، پروژه «نون خ» را با سلامت همه عواملش به پایان بردیم.
گروهی 100 نفره که هر روز در هوای نزدیک به منهای صفر و در شرایط  بسیار سخت و با وجود هیولایی به نام کرونا با امید و عشق به کارشان ادامه دادند، تمام آرزو و انگیزه 5 ماه تلاش‌شان، آوردن لبخندی به لب مردم نجیب ایران در سال نو بود.
از همکاران و هنرمندان و مردم عزیز کرمانشاه و کردستان که میزبان ما بودند و صبوری همیشگی کردهای نجیب‌مان را باز هم برای‌مان یادآوری کردند، بسیار متشکرم». 
سعید آقاخانی، اکبر عبدی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، شیدا یوسفی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال هستند.
فصل سوم سریال «نون‌ خ» در ۱۶ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما ساخته می‌شود.
 

Page Generated in 0/0078 sec