printlogo


کد خبر: 231142تاریخ: 1399/12/13 00:00
در نشست خبری «بیگانه‌ای با من است» مطرح شد
سریالی که تبعات «دروغ» را نشان داد

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه ۲ در نشست خبری «بیگانه‌ای با من است» اعلام کرد: استقبال از این سریال ما را به اندیشیدن درباره فصل سوم آن مصمم کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، بهرنگ ملک‌محمدی، مدیرگروه فیلم و سریال شبکه ۲ سیما در این نشست با اشاره به سابقه سازندگان سریال در زمینه تولید آثار، گفت: این سریال با بهره‌مندی از گروه تولید مجرب و تلفیق آن با چهره‌های جوان و کمتر شناخته‌شده توانست نظر مخاطبان را جلب کند؛ استقبال از این سریال ما را به اندیشیدن درباره فصل سوم آن مصمم کرد. 
بهروز مفید، تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی نیز با اشاره به زمان تولید سریال و آغاز پیش‌تولید و تغییر کارگردان پس از اتمام فصل اول، تصریح کرد: حدود 3 ماه پیش‌تولید و حدود 15 ماه تولید سریال طول کشید. به پیشنهاد آقای امینی با توجه به اینکه مرحله تدوین و جلوه‌های ویژه سریال باید دهه‌های گذشته را تداعی می‌کرد، مقرر شد آقای معیریان کارگردانی فصل دوم را برعهده بگیرند. او تصویربرداری در ۲ لوکیشن بوشهر و شیراز و تعدد لوکیشن‌های خارجی را از ویژگی‌هایی برشمرد که توانست در ضرباهنگ مناسب سریال و جذابیت آن مؤثر باشد. 
وی درباره همکاری مرحوم پرویز پورحسینی با این مجموعه تأکید کرد: همکاری با این سریال، آخرین همکاری ایشان با تلویزیون بود و ما علاوه بر همکاری با ایشان ۲ ویژگی را از ایشان به یاد داریم؛ یکی رفتار بسیار حرفه‌ای و منظم که فضای پشت صحنه را به عنوان بازیگری پیشکسوت مدیریت می‌کرد و دیگری حرمتی که او برای مادرش قائل بود و با وجود سن و سالش بر آن تأکید داشت. 
احمد امینی، کارگردان سریال «بیگانه‌ای با من است» با اشاره به تماس‌های مردمی و رضایت آنها از سریال، گفت: همه پیگیر تولید فصل سوم کار بودند که نشان از اقبال مردم به این سریال، است.  وی همچنین با اشاره به روند نزولی اقبال مردم به شبکه‌های ماهواره‌ای، خاطرنشان کرد: در یکی‌دو سال اخیر بیننده‌هایی که جذب شبکه‌های ماهواره‌ای شده بودند، به دلیل یکنواختی و اینکه جذابیت و تازگی‌شان را از دست داده‌اند از این شبکه‌ها دلزده شده‌اند و به سوی تلویزیون خودمان رو آورده‌اند که باید از این فرصت بخوبی بهره برد. ایوب آقاخانی، بازیگر سریال «بیگانه‌ای با من است» با بیان اینکه همدلی و هماهنگی گروه تولید موجب شد کار بخوبی و بدون تعطیلی پیش برود، گفت: سریال «بیگانه‌ای با من است» با همه مصادیق نقد و نقادی، از جمله سریال‌هایی بود که  ایدئولوژی سازنده را در جامعه حمل می‌کرد و اینکه دروغ چه تبعاتی می‌تواند داشته باشد را به دور از هر شعارزدگی و در لایه‌های زیرین قصه به طور غیرمستقیم بیان کرد. 

Page Generated in 0/0058 sec