printlogo


کد خبر: 231198تاریخ: 1399/12/14 00:00
اخبار

 دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) رونمایی شد
 همزمان با روز درختکاری، از دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) با عنوان «سایه‌ات مستدام» رونمایی
 شد. 
به گزارش «وطن‌امروز» دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) با عنوان «سایه‌ات مستدام» همزمان با روز درختکاری در راستای پویش «درخت برای زندگی» رونمایی شد. 
پویش «درخت برای زندگی» با هدف نشان دادن نقش حیاتی درختان در کیفیت زندگی موجودات زنده بویژه انسان‌ها به سفارش خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی و اجرا شده است. 
ایده این طرح از محمد شکیبا است و گرافیک آن را محمد شکیبا و محمد تقی‌پور برعهده داشتند. شعار و نوشتار این دیوارنگاره را پویا سرابی و مجتبی حسن‌زاده انجام داده‌اند. نظارت‌ چاپ این طرح نیز با صدرا حسین‌زاده و صابر فرخی بوده است. 
 
نقش بی‌بدیل خبرنگاران در ایام کرونا
 معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اطلاع‌رسانی برای ممانعت از سفرهای استانی و مسافرت‌های جاده‌ای، بالا بردن ضریب استفاده ماسک از ۳۰ به ۸۴ درصد، تشویق به خانه ماندن در مناسبت‌های نوروزی و... را از جمله فعالیت‌های موثری عنوان کرد که در یک سال گذشته از سوی گونه‌های مختلف رسانه‌های کشور نظیر مطبوعات، صداوسیما، شبکه‌های اجتماعی و تک‌تک خبرنگاران انجام شده است. محمد خدادی در مجمع عمومی سالانه خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگارانی که بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش‌آفرین در اطلاع‌رسانی برای مقابله، هم‌افزایی و ایجاد اقناع جمعی در کمک به تامین نیازها و اقدامات مقابله کرونا بودند. اهالی رسانه از روزهای اول شیوع کرونا تاکنون در سخت‌ترین روزها در کنار بیماران و کادر درمان و شهروندان بوده و شجاعت و همت‌شان همچون همیشه مثال‌زدنی بود. وی افزود: اهالی رسانه نخبه‌ترین نخبه‌های کشور و بامعرفت‌ترین و پرتلاش‌ترین لایه‌های این جامعه هستند و باید بتوانند کنار هم گفت‌وگو کنند. 

Page Generated in 0/0064 sec