printlogo


کد خبر: 231264تاریخ: 1399/12/16 00:00
۹۴ اثر به بیست‌وسومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر ارسال شد

دبیر اجرایی بیست‌وسومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر گفت: تاکنون ۹۴ اثر در ۳ بخش به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر ارسال شده است. 
به گزارش «وطن‌امروز»، سیدمحمدحسین مرعشی‌پور درباره این جشنواره بیان کرد: بیست‌وسومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، ۱۶ تا ۲۰ اسفندماه سال جاری در منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد. 
وی تأکید کرد: تعداد ۶۱ اثر در بخش نمایشنامه‌نویسی، ۱۴ اثر در بخش صحنه و ۱۹ اثر در بخش خیابانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. 
دبیر اجرایی بیست‌وسومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر اظهار کرد: آثار بخش نمایشنامه‌نویسی به صورت ملی از ۲۰ استان مختلف کشور و در بخش صحنه‌ای و خیابانی از آبادان و خرمشهر هستند. 
مرعشی‌پور به مهر گفت: داوران جشنواره مرتضی شاه‌کرم، افشین خورشیدباختری و پیام لاریان هستند که در بخش صحنه 7 اثر و در بخش خیابانی ۹ اثر را برای ورود به جشنواره انتخاب کرده‌اند. 
دبیر اجرایی جشنواره تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در آبادان و خرمشهر، در آیین پایانی جشنواره فقط کارگردانان ۱۶ اثر پذیرفته‌شده در محل سازمان منطقه آزاد اروند حضور می‌یابند و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. 
مرعشی‌پور افزود: آثار به صورت پخش فیلم در فضای مجازی از طریق سایت آپارات و اینستاگرام جشنواره از روز شنبه (امروز) تا چهارشنبه ۲۰ اسفند اکران خواهند شد. 

Page Generated in 0/0048 sec