printlogo


کد خبر: 231307تاریخ: 1399/12/17 00:00
سینما

«یدو» پروانه نمایش گرفت
 شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی سازمان امور سینمایی و سمعی - بصری با صدور پروانه نمایش ۳ اثر موافقت کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش ۳ فیلم موافقت کرد. شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «گل به خودی» به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی و کارگردانی احمد تجری، «یدو» به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و کارگردانی مهدی جعفری و «خورشید آن ماه» به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و کارگردانی ستاره اسکندری موافقت کرد. 
***
آخرین فیلم انصاریان روی میز تدوین
 عماد خدابخش، برنده سیمرغ جشنواره فیلم فجر تدوین «کولبرف» را آغاز کرد. به گزارش«وطن‌امروز»، عماد خدابخش، برنده سیمرغ بهترین تدوین از سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، تدوین کولبرف به نویسندگی و کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سیدروح‌الله حسینی لرگانی را آغاز کرد. کولبرف نخستین فیلم بلند میلاد منصوری است که پیش از این سابقه ساخت ۵ فیلم کوتاه به نام‌های «میم»، «شکلات»، «اگزیت»، «مستر کلینر» و «سربست» و همچنین دستیاری کارگردان در سریال‌های «علی‌البدل» و «پایتخت ۵» را در کارنامه خود دارد. بازیگران فیلم عبارتند از حسین سلیمانی، حسین مهری، دنیز متوسلی، مهتاب ثروتی، چیا بابامیری، علی فراستی، آرتین امجدی، پیام احمدی‌نیا و مرحوم علی انصاریان. 
***
«منطقه پرواز ممنوع ۲» ساخته می‌شود
مدرسه سینمایی اندیشه و هنر تصمیم دارد قسمت دوم «منطقه پرواز ممنوع» را با ایده مردم و مخاطبان بسازد. به گزارش «وطن‌امروز»، مدرسه سینمایی اندیشه و هنر تصمیم دارد قسمت دوم پرمخاطب‌ترین فیلم نوجوان سینمای ایران را با ایده مردم و مخاطبان بسازد. علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را برای قصه منطقه پرواز ممنوع ۲ در چارچوب قصه حداکثر سه‌خطی یا طرح فیلمنامه که شخصیت اصلی و کشمکش آن تعریف شده و دارای آغاز، میانه و پایان باشد، تا ۳۰ اسفندماه برای مدرسه سینمایی ماه ارسال کنند. ایده‌های منتخب توسط مدرسه سینمایی ماه خریداری می‌شود و از ایده‌هایی که توسط هیات داوران پذیرفته شوند، دعوت به عمل خواهد آمد تا زیر نظر اساتید در کارگاه تبدیل ایده به فیلمنامه در مشهد مقدس شرکت کنند. علاقه‌مندان جهت ثبت ایده خود می‌توانند از سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir اقدام کنند. 

Page Generated in 0/0060 sec