printlogo


کد خبر: 231308تاریخ: 1399/12/17 00:00
تلویزیون

«دودکش 2» کلید خورد
مجموعه کمدی اجتماعی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد کلید خورد. به گزارش «وطن‌امروز»، مجموعه کمدی اجتماعی دودکش ۲ به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی اخیرا جلوی دوربین رفته است. 
تصویربرداری سریال در لوکیشن‌های متنوعی در تهران از جمله مناطق ازگل و دارآباد آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و بهنام تشکر در این سریال بازی می‌کنند و بزودی چهره‌های دیگری به این گروه می‌پیوندند. فیلمنامه سریال دودکش ۲ توسط گروه نویسندگان با طراحی و سرپرستی برزو نیک‌نژاد در حال نگارش است. 
***
اسماعیل محرابی به «افرا» پیوست
بازی اسماعیل محرابی در مجموعه تلویزیونی «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی آغاز شد. به گزارش «وطن‌امروز»، اسماعیل محرابی هنرمند پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر در سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی بتازگی مقابل دوربین رفته است. او در این سریال نقش کاراکتری به نام سیروس را دارد که بخشی از گره‌گشایی داستان با حضور او صورت می‌گیرد. 
تصویربرداری سریال درام اجتماعی - خانوادگی افرا همچنان در شمال کشور و شهرهای لاهیجان، لنگرود، رشت، کیاشهر، زیباکنار، لشت‌نشا، پارک جنگلی بوجاق و... ادامه دارد و تاکنون بیش از نیمی از پروژه جلوی دوربین رفته است. این مجموعه تلویزیونی که قصه آن در فضای معاصر می‌گذرد، محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیماست. طراحان قصه سریال پدرام پور‌امیری و حسین دوماری هستند و نویسندگی آن را فرزاد فرزانه بر عهده دارد. 

Page Generated in 0/0050 sec