printlogo


کد خبر: 231320تاریخ: 1399/12/17 00:00
اخبار

علی‌نژاد: باید در هر انتخاباتی ادب پیروزی و شکست را داشته باشیم
معاون وزیر ورزش گفت: انتخابات فدراسیون فوتبال یکی از بهترین انتخابات بود و باید ادب پیروزی و شکست در هر انتخاباتی را داشته باشیم. 
مهدی علی‌نژاد در حاشیه انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی اظهار داشت: این فدراسیون ١٣ ماه سرپرست داشت و ٣ سرپرست آمدند. در مجمع قبلی نظراتم را گفتم که در ابعاد قهرمانی و همگانی باید کارهای بیشتری انجام شود، چون ظرفیت فدراسیون بالاتر از چیزی است که انجام شده است. 
وی افزود: روزهای خوبی را در این فدراسیون شاهد خواهیم بود. ما نیاز به اتحاد و همدلی داریم. رقابت‌های قبل از انتخابات تمام شد و اگر اعضای خانواده کنار هم قرار نگیرند، موفقیت حاصل نمی‌شود. وزارت ورزش بر عملکرد فدراسیون نظارت خواهد داشت. حاشیه‌های قبلی نباید تکرار شود. بحث آموزش خیلی مهم است. از ظرفیت‌های بین‌المللی باید بیشتر استفاده کنیم و تورهای متعددی در ایران برگزار شود. موتور این فدراسیون باید با قدرت بیشتری کار کند. امیدوارم شاهد روزهای بهتری در این فدراسیون باشیم. 
معاون وزیر ورزش همچنین درباره اینکه برخی نامزدها خود را نماینده وزارت ورزش معرفی می‌کنند، تصریح کرد: من در ابتدای جلسه قبل از صحبت‌های نامزدها تاکید کردم کاندیدایی نداشتیم و هر کسی خودش را منتسب کرده اینطور نیست. صحبت‌هایی شنیدیم و تعدادی از نامزدها این موضوع را مطرح کردند، ما هم گفتیم فقط به دنبال برگزاری سالم مجمع هستیم و نامزدی نداریم. 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید سال 99 را چگونه ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: سال 99 ویژه بود، به خاطر کرونا نمی‌توان آن را با هیچ سالی مقایسه کرد. ورزش ما در بعد همگانی و قهرمانی آسیب جدی دید اما تلاش کردیم این آسیب‌ها را به حداقل برسانیم. 
وی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و حضور عزیزی‌خادم، توقعات وزارت و استوری علی کریمی تصریح کرد: انتخابات فدراسیون فوتبال یکی از بهترین انتخابات‌ بود؛ تعداد اعضای مجمع افزایش داشت، بویژه اهالی فوتبال، فوتبالیست‌ها، اعضای هیات‌ها، داوران و مربیان حضور پررنگی داشتند و همین تکثر رقابت نزدیکی را ایجاد کرده بود. باید به رای اعضای مجمع احترام بگذاریم، بدیهی است وقتی دموکراسی را پذیرفته‌ایم، باید لوازم آن را هم بپذیریم. 
علی‌نژاد گفت: در هر انتخاباتی پیروزی و شکست هست؛ هم باید ادب پیروزی و هم شکست را داشته باشیم. وزارت تلاش کرد بدون حاشیه انتخابات برگزار شود. فکر می‌کنم اهالی رسانه و کارشناسان هم اذعان دارند انتخابات آزاد بود؛ اگر دوستی هم ناراحتی از نتیجه دارد، این حرف‌ها را خیلی جدی نمی‌گیریم. 
***
سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال منصوب شد
با حکم رئیس فدراسیون فوتبال، علی جوادی به عنوان سرپرست روابط عمومی این فدراسیون منصوب شد. 
طی حکمی از سوی شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، علی جوادی سرپرست روابط عمومی فدراسیون شد. 
در قسمتی از حکم عزیزی‌خادم به جوادی آمده است:
«نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال منصوب می‌شوید. موفقیت و بهروزی روزافزون‌تان را در انجام وظایف محوله از خداوند منان خواستارم».
به گزارش مهر، علی جوادی از خبرنگاران و سردبیران باسابقه ورزشی است و پیش از این هم مدتی در پست روابط عمومی فدراسیون مشغول کار بود. 
***
قوانین جدید رنکینگ المپیکی و جهانی تکواندو اعلام شد
فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال ایمیلی برای اعضای خود از قوانین جدید رنکینگ المپیکی و جهانی
خبر داد. 
فدراسیون جهانی تکواندو اعلام کرد با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری رقابت‌ها، امتیازات رنکینگ از ژانویه تا دسامبر ۲۰۲۰ ثابت مانده و هیچ امتیازی از ورزشکاران کسر نمی‌شود. 
فدراسیون جهانی تکواندو حالا با آغاز رویدادهای بین‌المللی دارای امتیاز، با ارسال ایمیلی به فدراسیون‌های عضو از قوانین جدید رنکینگ المپیکی و جهانی خبر داده است. بر اساس ایمیل ارسال شده از ماه مارس تا جولای ۲۰۲۱ رنگینگ فدراسیون جهانی طبق شرایط زیر منتشر می‌شود:
* رنکینگ سال ۲۰۲۱ بر اساس ماه‌های مربوطه ۲۰۲۰ منتشر می‌شود؛ به عنوان مثال در رنکینگ مارس ۲۰۲۱، امتیازات مارس ۲۰۲۰ لحاظ خواهد شد. 
* هیچ کسر امتیازی برای رویدادهای برگزار شده در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ انجام نمی‌شود. 
* تکواندوکارانی که در تورنمنت‌های G1 و G2 برای کسب ۴۰ امتیاز مجاز در هر سال شرکت می‌کردند، از تاریخ یکم ژانویه ۲۰۲۰ تا ۳۱ جولای ۲۰۲۱ می‌توانند امتیاز به دست آورند. 
همچنین با توجه به دوره جدید رنکینگ برای کسب امتیاز و حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، رنکینگ فدراسیون جهانی از اول آگوست ۲۰۲۱ (۱۰ مردادماه ۱۴۰۰) به شکل زیر محاسبه می‌شود:
* از امتیازات سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، ۲۵ درصد؛ از امتیازات ۲۰۱۹، ۵۰ درصد؛ از امتیازت ۲۰۱۸، ۷۵ درصد و امتیازات ۲۰۱۷ و قبل از آن ۱۰۰ درصد کسر خواهد شد. 
* تکواندوکارانی که در تورنمنت‌های G1 و G2 برای کسب ۴۰ امتیاز مجاز در هر سال شرکت می‌کردند، از تاریخ یکم ژانویه ۲۰۲۱ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ می‌توانند امتیاز به دست آورند. 

Page Generated in 0/0054 sec