printlogo


کد خبر: 231369تاریخ: 1399/12/18 00:00
اخبار

سردار آزمون در مدار سویا 
یک سایت اسپانیایی اعلام کرد سردار آزمون بیش از یک سال است در مدار باشگاه سویا قرار دارد. سایت
« ‌eldesmarque» در مطلبی درباره نقل و انتقالات باشگاه سویا اعلام کرد سردار آزمون یکی از نفرات مدنظر باشگاه سویاست و این باشگاه اسپانیایی بیش از یک سال است مهاجم ایرانی را زیر نظر دارد. این سایت با عنوان «سردار آزمون، یک آشنای قدیمی در مدار سویا» نوشت: «مهاجم ایرانی تابستان سال ۲۰۲۰ هم در رادار باشگاه سویا بود، چرا که ویژگی‌هایی مطابق سویا دارد. این مهاجم ۲۶ ساله، تجربه حضور در یک تیم سطح بالا و حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و آخرین سال قراردادش را با باشگاه زنیت طی می‌کند. آنطور که مطلع شده‌ایم این بازیکن می‌خواهد در چند ماه آینده باشگاه زنیت را ترک کند و سویا می‌تواند وارد این سناریو شود. آزمون تنها بازیکن لیست سویا نیست اما موقعیت خوبی برای پیوستن به این تیم دارد.
***
تیم ملی فوتسال ایران به تورنمنت تایلند دعوت شد
تیم ملی فوتسال ایران به تورنمنت دوستانه‌ای که قرار است اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ به میزبانی تایلند برگزار شود، دعوت شده است. فدراسیون فوتبال تایلند در نظر دارد یک تورنمنت هشت‌جانبه فوتسال را با حضور تیم‌های مختلف برگزار کند و دعوتنامه‌ای را به کشورهای مختلف از جمله ایران ارسال کرده است. این تورنمنت قرار است ۲۸ اردیبهشت تا ۲ خرداد در بانکوک برگزار شود. ایران، ژاپن، فنلاند، هلند، اندونزی، کویت، عربستان، ویتنام، امارات و ازبکستان کشورهایی هستند که تایلند برای آنها دعوتنامه ارسال کرده و خواسته است نسبت به حضور در این تورنمنت اعلام آمادگی کنند. برنامه‌ریزی تایلند برای این تورنمنت به‌گونه‌ای است که مسابقات در ۲ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود و علاوه بر تیم‌های اول تا چهارم، مسابقاتی برای تعیین تیم‌های پنجم تا هشتم هم برگزار خواهد شد. مرحله دوم لیگ برتر فوتسال ایران ۲۳ اردیبهشت به پایان می‌رسد و تیم ‌ملی کشورمان هم در این تورنمنت حضور خواهد داشت. 
***
پورتو با پاس گل طارمی پیروز شد
تیم فوتبال پورتو در شبی که مهدی طارمی، مهاجم ایرانی یک پاس گل داد، مقابل ژیل ویسنته در لیگ پرتغال به پیروزی رسید. در یکی از دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ پرتغال شنبه‌شب تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود به مصاف تیم ژیل ویسنته رفت و توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد. 
«اوریبه» در دقیقه ۷ و «سرجیو اولیویرا» در دقیقه ۶۰ برای پورتو گلزنی کردند. پاس گل دوم پورتو را مهدی طارمی داد تا این تیم بعد از ۲ بازی نبردن، طعم پیروزی را بچشد. پورتو با این برد ۴۸ امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد. این تیم با اسپورتینگ صدرنشین ۱۰ امتیاز اختلاف دارد.  
***
جزئیات محدودیت‌های سراسری ورزشی تا اطلاع ثانوی
برای اولین‌بار محدودیت‌ها و تعطیلی‌های ورزشی سراسر کشور در هفته جاری همانند هفته گذشته خواهد بود و شاهد هیچ تغییری در این رابطه تا اعلام بعدی رنگ‌بندی شهرها از نظر شیوع ویروس کرونا نخواهیم بود. به گزارش ایسنا، طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی ۲، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی ۳ و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه‌های ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی ۴ تعیین شده‌اند. 
 
* مناطق قرمز
همانند هفته گذشته شاهد تعطیلی مشاغل ۲، ۳ و ۴ یعنی مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه‌های ورزشی سالنی در ۱۱ شهرستان آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، رامهرمز، دزفول، دشت آزادگان، شوشتر، کارون، هویزه و شادگان که از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز هستند، خواهیم بود. 
 
* مناطق نارنجی
در ۳۲ شهر یا شهرستان دارای وضعیت نارنجی یا سطح هشدار 2، محدودیت‌های مشاغل سطح ۳ و ۴ اجرا می‌شود؛ بنابراین استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی ۳ و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه‌های ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی ۴ در مناطق نارنجی مجاز به فعالیت تا اعلام جدید نیستند. 
 
* مناطق زرد
همچنین طبق اعلام، ۲۵۱ شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارند که سطح شغلی ۴ در آنها محدود خواهد شد که شامل باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه‌های ورزشی سالنی است. 

Page Generated in 0/0057 sec