printlogo


کد خبر: 231402تاریخ: 1399/12/19 00:00
اعلام ویژه‌ برنامه‌های نوروزی شبکه نسیم

 مدیر شبکه نسیم به همراه سایر مدیران این شبکه بازدیدی از پشت صحنه برنامه‌های نوروز ۱۴۰۰ داشت و در جریان روند تولید این برنامه‌ها قرار گرفت. به گزارش «وطن‌امروز»، سری جدید «هوش برتر» به تهیه‌کنندگی پیمان پورمقیمی با تغییرات ساختاری روی آنتن می‌رود و بر اساس بازی‌های روز متفاوت شده است. در این فصل دکور مسابقه کاملا تغییر کرده است و آریا طاهری به جای افشین زی‌نوری اجرای برنامه را بر عهده دارد. در فصل جدید، هوش برتر به سمت بازی‌های امروزی رفته‌ است و نوع ساختار و دکور بر اساس بازی‌های دیجیتال و گیم‌ها درآمده است. 
برنامه «شوتبال» که در فصل‌های قبل به شکل لیگ برگزار ‌می‌شد، قرار است در ویژه‌برنامه نوروزی بدون فضای رقابتی و در قالبی سرگرم‌کننده برگزار شود. حامد آهنگی، مجری شوتبال در این باره می‌گوید: این «شوتبال» با سری‌های قبل که فضای رقابتی آن خیلی جدی بود کاملا متفاوت است. برخی دوستان در زمان برگزاری لیگ‌ها تا به حال دوربین ندیده بودند و نخستین بارشان بود جلوی دوربین می‌آمدند و حتی ذوق داشتند و با جدیت رقابت را دنبال کرده و برد و باخت برای‌شان مهم بود، به همین دلیل حتی نمی‌توانستیم با آنها شوخی کنیم. 
رضا نصیری، کارگردان «کودک شو» نیز در توضیحاتی از این مسابقه بیان کرد: ما در نوروز میهمان هنرمند نیاورده‌ایم و خود مردم میهمان برنامه هستند که به فینال رسیده‌اند. با این حال آیتم‌هایی هم با نام خاطره‌بازی داریم، چراکه حدود ۲۷۰ هنرمند پیش از این به «کودک شو» آورده‌ایم و بخش‌هایی از این برنامه‌ها را هم می‌بینیم.

Page Generated in 0/0112 sec