printlogo


کد خبر: 231432تاریخ: 1399/12/19 00:00
اخبار

دولتمردان در شب عید دغدغه‌های مردم را رفع کنند
رئیس قوه‌ قضائیه روز گذشته در نشست شورای عالی قضایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز درختکاری و گله‌مندی ایشان از وضعیت بازار، عنوان کرد: آنچه امروز ما در جامعه، سفرهای استانی، گزارش‌های خبری صداوسیما و به واسطه ارتباط با مردم و نخبگان و دغدغه‌مندان مشاهده می‌کنیم، حاکی از این است که امروز هم تولیدکننده، هم توزیع‌کننده و هم مصرف‌کننده ناراحت هستند. آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با اشاره به نارضایتی تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان از وضعیت بازار بویژه کالاهای مورد نیاز مردم، تصریح کرد: مدیریت زنجیره تولید، تامین و مصرف آنچنان دست‌نیافتنی و پیچیده نیست که در فقدان آن وضعیتی برای دلالان فراهم شود تا آنها عرصه را بر مردم، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان تنگ کنند. رئیس قوه ‌قضائیه زنجیره تولید، تامین و مصرف را فرآیندی قابل مدیریت دانست و با بیان اینکه این مدیریت می‌تواند مردم را در دستیابی به کالای مورد نظرشان کمک کند، افزود: امروز سازمان حمایت تولیدکننده و مصرف‌کننده، تعزیرات حکومتی، وزارت صمت و بخش‌های مختلف در رابطه با مدیریت زنجیره تولید، تامین و مصرف، مسؤولیت قانونی بر عهده دارند. آیت‌الله رئیسی همچنین با بیان اینکه مسؤولان و دولتمردان وظیفه دارند در شب عید با رفع دغدغه‌های جامعه، دسترسی مردم به کالاهای مورد نظرشان را تسهیل کنند، گفت: قوه ‌قضائیه آماده است در تمام شهرهای کشور به دولت و بخش‌های مسؤول جهت دستیابی به مدیریت بهتر زنجیره تولید، تامین و مصرف کمک کند. 
***
عبور از مسیر جهاد و شهادت رمز موفقیت ملت ایران است
 فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ملت ایران از مسیر جهاد و شهادت عبور کرده و این رمز موفقیت ما است، افزود: وقتی ملتی با این داستان‌های واقعی که فراتر از خیال است زندگی می‌کند و ادبیات آن را می‌سازد و انتشار می‌دهد، هرگز در مقابل هیچ دشمنی شکست نمی‌خورد. وی افزود: تجربه تاریخ هم نشان داد هر گاه اسلام طلوع کرد، همه دشمنان و کفار در برابر آن صف‌آرایی کردند تا نور خدا را خاموش کنند اما خداوند هر بار نور خود را کامل کرد و اتمام بخشید، هر چند کافران آن را نپسندند. سرلشکر حسین سلامی بیان کرد: امروز دشمنان و متحدان آنها سر شکسته هستند، همه آنهایی که فکر می‌کردند در پرتو قدرت ظاهری این امپراتوری بی‌نظیر بشر می‌توانند بر ملت ایران غلبه کنند، پوسیده و مندرس شده‌اند و ملت ایران سرافرازند و به قامت شکوه ایستاده‌اند. ملت ایران به غیرت و نشکستن و وحدت قلب‌ها شناخته می‌شود و مقاومتش از ایمانش که پایان‌ناپذیر است سرچشمه می‌گیرد؛ ایمان به اراده الهی و هدف‌های بلند و آینده‌ای درخشان، این سرنوشت ملت ایران است. سردار سلامی عنوان کرد: دشمنان تصور می‌کنند ملت ایران عزت و عظمت، اقتدار و ایمان خود را با مادیات جابه‌جا می‌کند، داستان محاصره اقتصادی و داستان خطای دشمن در شناخت حقیقت درونی جامعه ما است. وقتی دشمن قدرت تشخیص نداشته باشد دچار خطای محاسبه می‌شود و چون نمی‌شناسد، اشتباه می‌کند و شکست می‌خورد. 
***
اولین هاورکرافت بومی به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود
 فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع معاونان و فرماندهان این نیرو با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش با حضور جوانان متخصص و باایمان توانسته است در تمام حوزه‌های تجهیزاتی و عملیاتی به خودکفایی کامل برسد، گفت: ان‌شاءالله سال آینده نخستین هاورکرافت ساخت جمهوری اسلامی ایران به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود. امیر دریادار حسین خانزادی با اشاره به برگزاری رزمایش مرکب امنیت دریایی بین ۲ نیروی دریایی ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند در سال جاری، خاطرنشان کرد: بازتاب برگزاری این رزمایش در سطح ملی و بین‌المللی برای کل نیروهای مسلح و همچنین برای کشور بسیار اثربخش و امیدوار‌کننده بود و پیام آن برای کشورهای دوست و همسایه، صلح و دوستی و برای دشمن، نمایش اقتدار دریایی و امنیت جمعی توسط کشورهای حاشیه اقیانوس هند بدون حضور بیگانگان و کشورهای فرامنطقه‌ای بود. امیر خانزادی، مسیر پیشرفت‌ و فناوری‌های به‌روز دنیا در حوزه موشکی در نیروی دریایی ارتش را بسیار مطلوب دانست و افزود: امروز تمام یگان‌های سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی ارتش به موشک‌های بومی مجهز هستند و ان‌شاءالله موشک‌هایی با قابلیت عمودپرواز روی شناور‌های سطحی این نیرو نصب و عملیاتی خواهد شد. وی کارخانجات نیروی دریایی ارتش را به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه صنعتی کشور در ساخت و تعمیر یگان‌های سطحی و زیرسطحی عنوان و با بیان اینکه با پشتکار جوانان متخصص در نیروی دریایی ارتش توانسته‌ایم در تمام حوزه‌های تعمیراتی و تجهیزاتی به خودکفایی صد درصد برسیم، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله سال آینده نخستین هاورکرافت ساخت جمهوری اسلامی ایران به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود. خانزادی الحاق ناوبندر مکران و ناوموشک‌انداز زره به نیروی دریایی ارتش را افتخار بزرگی برای کل نیروهای مسلح و کشور دانست و تصریح کرد: این رویداد ملی، با همکاری و همدلی همه فرماندهان و کارکنان در نیروی دریایی ارتش انجام شد و همواره به خود می‌بالیم که در این لباس مقدس، امنیت و آرامش را برای مردم کشورمان هدیه دهیم. 

Page Generated in 0/0056 sec