printlogo


کد خبر: 231455تاریخ: 1399/12/20 00:00
جوانان «از سرنوشت» ازدواج می‌کنند

تصویربرداری فصل چهارم سریال «از سرنوشت» با رویکرد موانع تولید داخلی برای جوانان بزودی آغاز می‌شود و در این فصل، جوانان ازدواج می‌کنند. 
به گزارش «وطن‌امروز»، علی‌اکبر تحویلیان، تهیه‌کننده سریال «از سرنوشت» گفت: مراحل پیش‌تولید را سپری کردیم و بزودی تصویربرداری را آغاز خواهیم کرد. 
وی درباره رویکرد جدید سریال در فصل چهارم افزود: در این فصل تلاش داریم موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان را به تصویر بکشیم. در این بخش به مشکلات استعدادهای جوان و خلاق در تولید توجه داریم و جوانان در این بخش تشکیل خانواده می‌دهند. 
تهیه‌کننده درباره بازیگران این مجموعه بیان کرد: بازیگران قدیمی سریال مثل حسین پاکدل و مجید واشقانی در گروه حضور دارند و به فراخور داستان بازیگرانی به گروه اضافه خواهند شد. 
وی در پاسخ به این سوال که قصه فصل چهارم چگونه طراحی شده و چقدر به فصل‌های قبل مرتبط است، گفت: ارتباط قصه با فصل‌های پیشین، جزو لاینفک سریال است اما اگر بیننده‌ای نتوانسته باشد فصل‌های پیشین را ببیند و تنها به دیدن فصل چهارم بنشیند دچار سردرگمی نمی‌شود، زیرا قصه‌ای مستقل برای کار طراحی شده است. بهتر است شبکه زمانی را قبل از پخش فصل چهارم به خلاصه قسمت‌های فصل‌های قبل اختصاص دهد تا بیننده با روند داستان 
همراه شود. 
فصل چهارم «از سرنوشت» در ۳۰ قسمت آماده می‌شود و توسط محمد‌محمود سلطانی و روح‌الله صدیقی به نگارش درآمده است. این فصل را محمدرضا خردمندان کارگردانی می‌کند. در این سریال بازیگرانی همچون حسین پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات و مائده طهماسبی حضور خواهند داشت. 

Page Generated in 0/0057 sec