printlogo


کد خبر: 231503تاریخ: 1399/12/23 00:00
دومین پیروزی متوالی مجیدی
استقلال پیکان را حذف کرد

شامگاه پنجشنبه جام حذفی با دیدار تیم‌های پیکان و استقلال در ورزشگاه شهدای شهر قدس پیگیری شد که طی آن شاگردان فرهاد مجیدی برابر شاگردان تارتار به برتری ۲ بر یک دست یافتند. شیخ دیاباته (۱۷ - پنالتی) و محمد دانشگر (۳۸) برای استقلال در این مسابقه گل زدند و ابراهیم صالحی هم در دقیقه 58 برای پیکان گل زد. نیمه اول را استقلالی‌ها با نمایش خوب شروع کردند و توانستند مزد برتری خود را در همین نیمه بگیرند. ابتدا در دقیقه ۱۷ بازی آبی‌ها با پنالتی‌ای که روی یک صحنه جنجالی به دست آمد به گل رسیدند و چند دقیقه بعد، شاگردان فرهاد مجیدی توسط محمد دانشگر به گل دوم خود دست یافتند تا خیال‌شان بابت پیروزی در نیمه اول راحت شود البته این گل مشکوک به آفساید بود. 
با شروع نیمه دوم پیکانی‌ها تلاش زیادی کردند تا نتیجه را تغییر دهند و به گل برسند که این اتفاق در دقیقه ۵۸ بازی رخ داد و در شلوغی محوطه جریمه استقلال این ابراهیم صالحی بود که با ضربه‌ای زیبا و محکم تور دروازه استقلال را به لرزه درآورد تا اختلاف به یک گل برسد. 
در ادامه پیکان فشارش روی دروازه استقلال را برای رسیدن به گل تساوی بیشتر کرد اما مدافعان استقلال این اجازه را به آنها ندادند. در دقیقه ۷۹ استقلال می‌توانست حتی به گل سوم دست یابد. در این صحنه مهدی قایدی با نفوذ به درون محوطه 6 قدم پیکان، توپ را برای ارسلان مطهری ارسال کرد که ضربه این بازیکن را مدافع پیکان از روی خط دفع کرد. 
دقیقه ۸۳ نیز بابک مرادی می‌توانست دروازه پیکان را باز کند اما ضربه سر او به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت. همین توپ به مهدی قایدی رسید که ضربه او را علیرضا رضایی، دروازه‌بان پیکان به بیرون فرستاد. 
پس از ۲ حمله خطرناک تیم فوتبال استقلال نوبت به امیر روستایی در خط حمله پیکان رسید که با نفوذ به داخل محوطه جریمه تیم استقلال فرصت گلزنی ایجاد کند اما شوت او پس از برخورد به پای مظاهری به زمین برگشت و در ادامه بازیکن پیکان توپ را به بیرون زد. در 6 دقیقه وقت اضافه این دیدار هم پیکان رو به بازی مستقیم آورد تا به گل تساوی برسد اما در نهایت این استقلال بود که به پیروزی رسید تا فرهاد مجیدی پس از بردن فولاد در لیگ برتر به دومین برد خود پس از حضورش روی نیمکت این تیم دست یابد.
 
* مجیدی: بازیکن‌سالاری جایی در استقلال ندارد
سرمربی تیم فوتبال استقلال مدافع این تیم را که چند بار خبرساز شده است به دلیل بی‌انضباطی از حضور در تمرینات منع کرد. 
فرهاد مجیدی، محمد دانشگر را به دلیل مسائل انضباطی و رفتار غیرحرفه‌ای از حضور در تمرینات منع کرد و این بازیکن را در اختیار باشگاه استقلال قرار داد. 
مجیدی در گفت‌وگو با سایت این باشگاه، ضمن تبریک به هواداران درباره ۲ پیروزی اخیر این تیم در لیگ برتر و جام حذفی گفت: من آمده‌ام تا استقلال را با پشتوانه شما هواداران بسازم. همه ما باید قدر این پیراهن باارزش را بدانیم و در این راه همه تلاش خود را بکنیم. حتی اگر در زمین مسابقه شکست بخوریم، اجازه نمی‌دهیم اخلاق، عزت و اعتبار باشگاه بزرگ استقلال خدشه‌دار شود. 
وی افزود: از همین تریبون به همه بازیکنان استقلال تاکید می‌کنم حرمت این پیراهن مقدس را نگه دارند و اصول اخلاقی و شخصیت باشگاه را همواره مدنظر قرار دهند. اگر چیزی جز این رقم بخورد، با کسی تعارف نداریم و با او برخورد خواهیم کرد. 
سرمربی استقلال تصریح کرد: هیچ نامی بزرگ‌تر از استقلال نیست. در اینجا، استقلال سالار است و بازیکن‌سالاری جایی در تیم استقلال ندارد. 
پس از دیدار استقلال برابر پیکان، محمد دانشگر با یکی از هواداران که بیرون از ورزشگاه حضور داشت مجادله و درگیری لفظی داشت که همین امر منجر به تصمیم فرهاد مجیدی برای کنار گذاشتن او شد. 

Page Generated in 0/0071 sec