printlogo


کد خبر: 231696تاریخ: 1399/12/27 00:00
اخبار

مشارکت طارمی، مارگا و سرجیو در ۷۵ درصد گل‌های پورتو
یک روزنامه پرتغالی با انتشار آمار گل‌های تیم فوتبال پورتو در این فصل از مهدی طارمی به عنوان یکی از ۳ ضلع مثلث گلزنی این تیم یاد کرد. 
روزنامه «‌ابولا» در گزارشی به بررسی آمار گل‌های تیم فوتبال پورتو در این فصل پرداخت. این گزارش تیتری از صفحه نخست شماره دیروز این روزنامه را هم به خود اختصاص داد؛ با این عنوان که «سه‌گانه طارمی، سرجیو و مارگا در ۷۵ درصد از گل‌های این فصل مشارکت داشته است». 
طارمی در این فصل برای پورتو در مجموع ۱۵ گل به ثمر رسانده و ۷ پاس گل داده است. با این حال او در ۶ بازی اخیر پورتو گلزنی نکرده و نتوانسته است این طلسم را بشکند. آخرین گل طارمی به بازی رفت با یوونتوس ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا بازمی‌گردد؛ دیداری که طارمی در دقیقه ۲ موفق شد دروازه حریف را باز کند. این در حالی است که طارمی بعد از بازی برگشت با یوونتوس و قبل از رویارویی با تیم ده‌فریرا در لیگ پرتغال به «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو قول گلزنی داده بود. روزنامه ابولا با اشاره به این موضوع، از مهدی طارمی به عنوان بازیکنی یاد کرد که به قولش عمل نکرده است. پورتو در بازی با ده‌فریرا با ۲ گل به پیروزی رسید و سهم طارمی از این مسابقه یک پاس گل بود. 
***
احتمال رویارویی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی
زمان قرعه‌کشی و مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد. قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار خواهد شد. 
مسابقات این مرحله نیز روزهای ۸ و ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام می‌شود. 
آلومینیوم اراک، نساجی مازندران، ملوان انزلی، استقلال تهران، سپاهان اصفهان، ذوب‌آهن اصفهان، شاهین بندر عامری، خیبر خرم‌آباد، گل‌گهر سیرجان، تراکتور تبریز، خوشه‌طلایی ساوه، پرسپولیس، پارس جنوبی، قشقایی شیراز، فولاد خوزستان و صنعت‌نفت ۱۶ تیم حاضر در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی هستند. 
این احتمال وجود دارد که پرسپولیس و استقلال در این مرحله با هم دیدار داشته باشند. 
***
هفته دوم سوپرلیگ کاراته ۱۸ فروردین برگزار می‌شود
فدراسیون کاراته برنامه هفته سوم رقابت‌های سوپرلیگ کاراته را اعلام کرد. 
با اعلام سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون، هفته دوم سوپرلیگ کاراته آقایان طی روزهای ۱۷ و ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در سالن افراسیابی تهران برگزار می‌شود. 
تیم‌ها صبح روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین جهت انجام تست PCR و قرنطینه در محل اسکان حضور پیدا می‌کنند تا روز چهارشنبه ۱۸ فروردین هفته دوم مسابقات در سالن شهید افراسیابی در صورت مساعد بودن شرایط برگزار شود. 
هفته اول سوپرلیگ با برگزاری ۱۲ دیدار پیگیری شد که رده‌بندی تیم‌های آن به شرح زیر است:
گروه یک
۱- دانشگاه آزاد اسلامی - ۹ امتیاز تیمی
۲- رعد پدافند هوایی ارتش - ۶ امتیاز تیمی
۳- هیأت کاراته شهرستان کلات - ۳ امتیاز تیمی
۴- مارون کهگیلویه‌وبویراحمد – بدون امتیاز تیمی
گروه دو
۱- پاس ناجا - ۹ امتیاز تیمی
۲- آوای رزم wmmf - ۶ امتیاز تیمی
۳- گوجوریو سی واکای - ۳ امتیاز تیمی
۴- آکادمی مهاجرین قم - بدون امتیاز 
همچنین با پایان مرحله رفت در هفته اول، تیم‌ها تا تاریخ ۱۵ فروردین فرصت دارند نقل و انتقالات خود را انجام دهند و مدارک‌ مورد نیاز را به سازمان لیگ و مسابقات تحویل دهند

Page Generated in 0/0070 sec