printlogo


کد خبر: 231725تاریخ: 1399/12/28 00:00
سریال نوروزی شبکه ۳ از 30 اسفندماه پخش می‌شود
«گاندو» با داستانی ملتهب به آنتن بازمی‌گردد

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه ۳ سیما با اشاره به فضای فصل دوم «گاندو» که نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود، گفت این سریال قصه ملتهبی دارد. به گزارش «وطن‌امروز»، مهدی آذرپندار درباره پخش سریال نوروزی این شبکه در ایام نوروز ۱۴۰۰، بیان کرد: سریال نوروز ما «گاندو ۲» خواهد بود و با همین عنوان هم از شبکه ۳ پخش می‌شود.  
وی درباره تفاوت‌ها در اطلاع‌رسانی نسبت به نام سریال و حتی پخش آن، توضیح داد: علت اینکه اطلاع‌رسانی‌های متفاوتی نسبت به این سریال و به طور کلی سریال نوروزی شبکه ۳ صورت گرفت، حساسیت‌هایی است که حول پخش گاندو وجود داشت و در واقع غرض این بود که فشارها و حساسیت‌ها نسبت به پخش این سریال کاهش یابد. 
مدیرگروه فیلم و سریال شبکه ۳ درباره زمان پخش سریال نیز بیان کرد: این سریال از شنبه ۳۰ اسفند ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه ۳ می‌رود.
علاوه بر بازیگران اصلی فصل اول، در «گاندو ۲» بازیگران جدیدی همچون شهرام قائدی، حسن میرباقری، محمد مختاری، امیریل ارجمند، شهرزاد کمال‌زاده به همراه بهمن دان، حسن اسدی، سارا منجزی‌پور و با هنرمندی شاهد احمدلو، حسین پارسایی و با معرفی بیاینا محمودی در نقش شارلوت و پیام دهکردی در نقش مایکل هاشمیان به ایفای نقش پرداخته‌اند. 
وی در پایان بیان کرد: «بانوی عمارت» و «نجلا» هم جزو همین سریال‌ها بوده‌اند که مخاطب دوست دارد فصل دوم آنها را ببیند و از همین رو بزودی این ۲ سریال هم وارد پروسه ساخت خواهند شد. 

Page Generated in 0/0058 sec