printlogo


کد خبر: 231735تاریخ: 1399/12/28 00:00
اخبار

پایان خوش استقلال در سال ۹۹
استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال برابر ماشین‌سازی به پیروزی رسید تا سال ۹۹ را با خوشی به پایان برساند. این سومین برد فرهاد مجیدی از زمان شروع کارش در استقلال است. روز نخست از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه با برگزاری
۳ دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد. در یکی از بازی‌های دیروز استقلال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز میهمان ماشین‌سازی بود که موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر ‏‬به پیروزی برسد. آبی‌ها با این نتیجه سال ۹۹ را با پیروزی به اتمام رساندند و با ۳۳ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماندند. استقلالی‌ها کار میزبان خود را در همان نیمه نخست یکسره کردند. ابتدا مدافع ماشین‌سازی به اشتباه روی کرنر ارسالی مهدی قائدی دروازه ماشین‌سازی را در دقیقه ۱۹ باز کرد. در ادامه در حالی که ماشین‌سازی دنبال جبران نتیجه بود، قائدی روی یک ضدحمله سریع، ارسلان مطهری را صاحب موقعیت کرد و مطهری هم توانست برای دومین‌بار تیم استقلال را در دقیقه ۴۲ به گل برساند. ماشین‌سازی در نیمه دوم از خلق موقعیت جدی روی دروازه استقلال بازماند و نتوانست حتی یکی از گل‌های خورده را جبران کند. استقلال هم که به این نتیجه برابر قعرنشین لیگ راضی بود، بازی را مدیریت کرد تا با همان ۲ گل، مسابقه و سال ۹۹ را به پایان برساند. در دیگر دیدارهای دیروز، نساجی موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد سایپا بگذرد و پیکان هم با همین نتیجه  از سد ذوب‌آهن گذشت.
***
صفوی مدیر روابط عمومی فدراسیون جودو شد
با حکم آرش میراسماعیلی، سیدحسن صفوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون جودو شد. 
طی حکمی از سوی آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو، سیدحسن صفوی به عنوان مدیر روابط عمومی و سخنگوی این فدراسیون منصوب و مشغول به کار شد. صفوی از خبرنگاران سابق خبرگزاری فارس بوده و بیش از ۱۳ سال سابقه فعالیت در حوزه ورزش‌های رزمی را دارد. 
میراسماعیلی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خانم نصیری که طی این مدت مسؤولیت روابط عمومی را
بر‌عهده داشت، برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت کرد. 
مراسم تکریم سرکار خانم نصیری و معارفه سیدحسن صفوی با حضور اعضای کمیته رسانه فدراسیون بعد از تعطیلات نوروز برگزار خواهد شد. 
***
انتقال ۸ میلیون یورویی صیادمنش به شاختار دونتسک اوکراین
یک سایت اوکراینی خبر داد باشگاه زوریا لوهانسک قصد دارد اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی را به صورت قطعی از تیم فنرباغچه خریداری کند و با مبلغ ۸ میلیون یورو به باشگاه شاختار دونتسک بفروشد. 
به گزارش مهر، سایت «اسپورت» اوکراین در خبری مدعی شد مسؤولان باشگاه زوریا لوهانسک قصد دارند بند خرید دائمی اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی را از تیم فنرباغچه ترکیه فعال کنند. 
این سایت نوشت: «طبق اعلام مطبوعات ترکیه، مدیریت باشگاه زوریا به روسای باشگاه فنرباغچه اطلاع داده است بند خرید قرارداد اللهیار صیادمنش را به قیمت
یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار یورو فعال می‌کند. باشگاه لوهانسک قصد دارد صیادمنش را بخرد و سپس آن را به قیمت ۸ میلیون یورو به باشگاه شاختار دونتسک بفروشد. به گفته این منبع، باشگاه زوریا از قبل توافقات را انجام داده است».
در ادامه این خبر آمده است: «پیش از این گزارش شده بود زوریا پولی برای خرید اللهیار ندارد اما بعد از آنکه مهاجم ایرانی به تیم زوریا کمک کرد شاختار را در لیگ شکست بدهد و به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ اوکراین انتخاب شد و همچنین به تیم‌ملی ایران دعوت شد، گویا شرایط تغییر کرده است. در فصل فعلی اوکراین، اللهیار ۱۱ بازی انجام داده است که ۴ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است».
***
مهرعلی، سرپرست نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال شد
رئیس فدراسیون فوتبال در حکمی حمیدرضا مهرعلی را به عنوان سرپرست نایب‌رئیسی اول این فدراسیون منصوب کرد.
به گزارش ایسنا، حمیدرضا مهرعلی، به عنوان سرپرست نایب‌رئیسی اول فدراسیون فوتبال منصوب شد. شهاب‌الدین عزیزی‌خادم بعد از گرفتن موافقت اعضای هیات‌رئیسه این حکم را برای رئیس سابق فدراسیون اتومبیلرانی صادر کرد.
مهرعلی در انتخابات فدراسیون فوتبال در بخش کارشناسان هیات‌رئیسه نامزد شده بود که نتوانست اعتماد اعضای مجمع را جلب کند و از حضور در هیات‌رئیسه بازماند.
حمیدرضا مهرعلی سال ۱۳۹۴ نیز از ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری برکنار شد. مهرعلی تنها ۲ سال و ۲ ماه در این فدراسیون رئیس بود.
مهرعلی و عزیزی‌خادم سال ۸۴ جزو مدیران و مشاوران پرویز کاظمی، وزیر رفاه بودند که مسؤولیت واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را بر عهده داشتند که این اتفاق رخ نداد.
همچنین مهرعلی و عزیزی‌خادم در خارج از دنیای ورزش هم در چندین شرکت صنعتی همکار بوده‌اند و سمت‌هایی مانند رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل را برعهده داشته‌اند.

Page Generated in 0/0132 sec