printlogo


کد خبر: 231855تاریخ: 1400/1/16 00:00
«گودزیلا در برابر کُنگ» بهترین افتتاحیه هالیوود

فیلم سینمایی «گودزیلا در برابر کُنگ» با فروش نزدیک به ۲۸ میلیون دلار در گیشه داخلی آمریکا در ۳ روز آخر هفته و ۱۲۳ میلیون دلار در گیشه جهانی عنوان بهترین افتتاحیه هالیوود را در دوران همه‌گیری کرونا کسب کرد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم سینمایی «گودزیلا در برابر کُنگ» توانست با فروش 11 میلیون دلاری خود در روز جمعه و فروش کلی 28 میلیون دلاری در ۳ روز آخر هفته، صاحب عنوان بهترین افتتاحیه در باکس آفیس آمریکای شمالی در دوران همه‌گیری کرونا شود. تخمین ‌زده می‌شود فیلم کمپانی برادران وارنر و لجندری بتواند معادل 42 میلیون دلار تا آخر هفته و تعطیلات عید پارک فروش داشته باشد. این بزرگ‌ترین نمایش از زمان آغاز بحران «کووید-19» است. «گودزیلا در برابر کُنگ» در ۳ هزار و 64 سالن سینما در حال اکران است که بالاترین تعداد سالن در دوره همه‌گیری کروناست. 
«گودزیلا در برابر کُنگ» پنجمین فیلم «هیولامحور»کمپانی لجندری است که امتیاز A را از مخاطبان خود کسب کرد. این فیلم همین‌طور توانست در گیشه خارجی 123 میلیون دلار کسب کند که بیش از 70 میلیون دلار آن متعلق به سینماهای چین است. این بهترین افتتاحیه فیلم هالیوودی در دوران همه‌گیری است. 

Page Generated in 0/0290 sec