printlogo


کد خبر: 231857تاریخ: 1400/1/16 00:00
جزئیات جدید از سریال رمضانی شبکه ۳

فیلمبرداری جدیدترین اثر سعید سلطانی به نام «یاور» با نقش‌آفرینی داریوش ارجمند در شرق تهران ادامه دارد تا به رقابت رمضانی تلویزیون راه یابد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، تکلیف سریال رمضانی شبکه یک با «احضار» علیرضا افخمی مشخص شد و با پیگیری‌های به عمل آمده، فصل چهارم «بچه‌مهندس» هم به آنتن رمضانی شبکه ۲ سیما می‌رسد، اگرچه عوامل این سریال در حال حاضر مشغول فیلمبرداری‌اند. سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی نیز قرار است در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه ۳ سیما پخش شود. امید علیمردانی که او را بیشتر با کاراکتر رستم سریال «ستایش» می‌شناسند در این سریال همچنان نقش رستم را بازی می‌کند. 
وی در گفت‌وگو با تسنیم، به تداوم حضور این شخصیت در سریال «یاور» اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه دوباره نقش رستم را به من واگذار کردند، البته این بار در سریالی متفاوت از «ستایش» به نام «یاور» که در حال تصویربرداری‌ است. این سریال در شرق تهران فیلمبرداری‌اش را دنبال می‌کند تا در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه ۳ سیما روی آنتن برود.
بر اساس اطلاعات به دست آمده، مجموعه 30 قسمتی «یاور» ملودرامی اجتماعی است که قسمت‌های معمایی و تم جوانمردی دارد. 
در کنار داریوش ارجمند که نقش اصلی یعنی «یاور» را بر عهده دارد، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، امید علیمردانی، فقیهه سلطانی، مهوش افشارزاده و اسماعیل محرابی از جمله بازیگرانی‌اند که در این سریال حضور دارند. علیمردانی، بازیگر نقش رستم در این سریال در گفت‌وگویی به این نکته اشاره کرد که امکان دارد فیلمبرداری کار تا ایام ماه مبارک رمضان هم ادامه پیدا کند.

Page Generated in 0/0294 sec