printlogo


کد خبر: 231915تاریخ: 1400/1/17 00:00
اخبار

شرایط عجیب و سنگین ارلینگ هالند برای بارسلونا!
چهارگانه دشوار
انتقال ارلینگ هالند، مهاجم جوان دورتموند به بارسلونا به هیچ وجه آسان نخواهد بود. 
با نزدیک شدن به فصل تابستان اخبار و شایعات درباره آینده ارلینگ هالند رو به افزایش است. رادیو کاتالونیا دیروز 4 شرط عجیب و سنگین این بازیکن برای انتقال به نوکمپ را فاش کرد. مینو رایولا، مدیر برنامه جنجالی و ایتالیایی این بازیکن در مذاکره با سران باشگاه بارسلونا مدعی شد او و همچنین پدر ارلینگ هالند، باید هر کدام 20 میلیون یورو به عنوان دستمزد برای این انتقال دریافت کنند.
مینو رایولا در سال‌های اخیر به دریافت دستمزدهای هنگفت هنگام عقد قرارداد برای موکلان خود عادت داشته و این رقم چندان برای او عجیب نیست اما در این میان پدر ارلینگ هالند نیز رقم هنگفت 20 میلیون یورو درخواست کرده است. 
خود این ستاره نروژی نیز درخواست عجیبی درباره دستمزد خود داشته است. رادیو کاتالونیا مدعی شد ارلینگ هالند خواهان دریافت 30 میلیون یورو حقوق در هر فصل به صورت خالص و بعد از کسر مالیات شده و اگر بارسلونا این رقم را قبول کند، این بازیکن تبدیل به یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان جهان خواهد شد؛ مبلغی که در صورت عدم کاهش حقوق و دستمزد بازیکنان تیم اصلی، برای بارسا قابل قبول نیست و بعید است آنها توان پرداخت چنین رقمی را داشته باشند. 
اما درخواست بعدی ارلینگ هالند دیگر مالی نیست. این ستاره جوان و موکلانش خواهان ماندن لیونل مسی برای فصول آتی و تمدید قرارداد با این بازیکن 33 ساله و آرژانتینی شده‌اند. ارلینگ هالند قصد دارد در تیمی بازی کند که مدعی قهرمانی در جام‌های بزرگ باشد و حفظ لیونل مسی می‌تواند رسیدن به این هدف را تضمین کند. بدین ترتیب بارسلونا کار دشواری برای جذب ارلینگ هالند در تابستان امسال دارد و شاید مجبور باشد تا سال 2022 و پرداخت بند 75 میلیون یورو آزادسازی این بازیکن صبر کند.
***
غیبت‌های عجیب مربی تیم ‌ملی والیبال
تیم‌ ملی والیبال ایران در سال جاری، لیگ‌ ملت‌ها و بازی‌های المپیک توکیو را پیش رو دارد و خود را برای حضور شایسته در این رقابت‌ها آماده می‌کند. به گزارش فارس، بازیکنان دعوت ‌شده به اردوی آماده‌سازی این تیم، از 11 فروردین‌ماه در فدراسیون حاضر شدند و پس از انجام ۳ باره تست PCR، تمرینات بدنسازی خود را آغاز کردند. امیر غفور، علی شفیعی، محمدطاهر وادی، مسعود غلامی، محمدجواد معنوی‌نژاد، علی رمضانی، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، میثم صالحی، سلیم چپرلی، مرتضی شریفی، اسماعیل مسافر، رضا عابدینی، مهران فیض‌امام‌دوست، مهدی مرندی و اسماعیل طالبی بازیکنان حاضر در اردوی تیم‌ ملی هستند. امیر خوش‌خبر (سرپرست)، محمدرضا تندروان، عظیم جزیده، داوود مقبلی و کامبیز یعقوبی (کمک مربیان)، سیامک افروزی (فیزیوتراپیست)، مهدی خباز (بدنساز)، نوید مشجری و علی تاج‌الدین (آنالیزور) و علی پیشیاره (ماساژور) از اعضای کنونی کادر فنی تیم ‌ملی هستند. این در حالی است که پیمان اکبری به دلیل مثبت شدن تست کرونایش در قرنطینه است. همچنین با وجود اینکه نام سعید رضایی به عنوان یکی از مربیان تیم ‌ملی اعلام شده بود، او تاکنون در اردو حضور پیدا نکرده است. امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ‌ملی والیبال درباره دلیل غیبت سعید رضایی در تمرینات تیم‌ ملی اظهار داشت: طی آخرین صحبتی که با رضایی داشتم، وی درخواست کرد چند روز به او زمان بدهیم و به نوعی مرخصی گرفت. اطلاعات بیشتری درباره عدم حضورش در اردو ندارم و هنوز هیچ خبری درباره شرایطش به ما نداده است. چند بار هم با وی تماس گرفتم اما موفق نشدم با او صحبت کنم.
***
سرمربی اخراجی ماشین‌سازی سرپرست تیم ‌ملی شد
سرمربی برکنار شده ماشین‌سازی، بعد از ۲۴ ساعت سرپرست تیم ‌ملی شد. فدراسیون فوتبال نوشت: «طی حکمی از سوی شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون، مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ‌ملی فوتبال بزرگسالان منصوب شد. در قسمتی از حکم عزیزی‌خادم به خورشیدی آمده است: نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست تیم ‌ملی فوتبال بزرگسالان منصوب می‌شوید. موفقیت و بهروزی روزافزون‌تان را در انجام وظایف محوله از خداوند منان خواستارم». به گزارش ایسنا، نکته جالب توجه اینجاست که مجتبی خورشیدی، دستیار مهدی پاشازاده در ماشین‌سازی بود که بعد از برکناری پاشازاده و استعفای اخباری، تنها برای چند ساعت به عنوان سرمربی ماشین‌سازی انتخاب شد اما بعد از چند ساعت، با تصمیم مدیرعامل باشگاه، کنار گذاشته شد! اما عجیب‌تر اینکه بعد از چند ساعت او به عنوان سرپرست تیم ‌ملی فوتبال ایران انتخاب شده است. سرعت این تغییر و تحولات به گونه‌ای است که ظاهرا خورشیدی تا یک روز قبل تصورش را هم نمی‌کرد به عنوان سرپرست تیم ‌ملی انتخاب شود.

Page Generated in 0/0058 sec